
3 ay sonra geri dönüş yaptı başka numaradan kürkçü dükkanına dönmek için çok geç artık 🤣

3 ay sonra geri dönüş yaptı başka numaradan kürkçü dükkanına dönmek için çok geç artık 🤣
Bak canım eğer bir erkek 3 ay sonra kapına geliyorsa o zaman emin ol ki şu an boşlukta bu yüzden sana yanaşıyor gerçekten seven bir erkek adam devamlı sevdiği kadının yanında olmak ister onu merak eder onunla birlikte vakit geçirmek ister ve onun için her şeyi yapar yani erkeğin doğasında var bu bir kere ondan yok kafa dinlemek istiyordu yok birden özledi de bana yazdı gibi şeylere inanma derim kanka ancak kendine yazık edersin
Erkekler dönüyor genelde
Eski sevgili geri döner ama çoğu zaman aşkından değil, yalnızlıktan, egosundan, merakından döner canım 😂 3 ay susup başka numaradan yazması bile başlı başına kırmızı bayrak 🚩 Kürkçü dükkanı değiliz, kalp bu, depo değil 😌 Bence “geç kaldın” cümlesi tam yerinde. Senin kalbin şu an ne hissediyor, en ufak bi sarsıntı var mı içinde, dürüst ol bakalım? 💭💘
Cevap
18Cevap
Yanlız kaldığı için döner bence
Aradığını dışarıda bulamayanlar eskiye geri döner
%95 yalnız kalmamak için yazar. Eğer gerçekten sevseydi bırakmazdı. Alternatif olarak görmezdi. Yalnız kalmamak için sana geri dönmezdi
Katılıyorum sonra beni suçladı ben ne yaptım cvp bile vermedim mesajı sildim 🤣
Seni niye suçluyor? Sen bir şey mi yaptın veya dedin de seni alternatif olarak görüp yedek kulübesinde tuttu?
Bana sorun olarak şunu yazdı ben hayatımı yaşamak istiyorum diyip gitti bende tamam dedim sonra veda ettim engeli koydum bugün de korkak Tavuk gibi engeli koydun bana konuşma fırsatı vermedin diye sitem etti bana
Bunların kafa yapısını cidden anlamıyorum ya. Lan kendin terk edip gitmişsin hayatımı yaşamak istiyorum diye, bi de bunun için kız arkadaşını mı suçluyorsun? Gönder gitsin başka kapıya, geldiği yere gitsin.
Arkadaşının numarasıyla yazdı beni suçladı yani gitmek isteyen oydu peşinden koşacağım yandı daha çok ona bensizlik koyar
Bu ona en büyük ceza olsun işte. Sürünsün it gibi şimdi.
İŞTE adamı öyle döndürürüm tenezzül bile etmedim cvp vermeye 🤣
En iyisini yapmışsın. Çeksin cezasını
Giden tek sebeple döner, geride incitecek daha fazla bişi bırakmıştır
Denemeyin abi beyni ona oyun oynuyor senin ayrılığını kestiriyorumda ordan döneni görmedim
Gidiş şekline göre değişir. Ayrılıklar nasıl olduğuna bağlıdır.
Bir şekilde dönüyor bazen yalnızlıktan bazen sevgiden
Dönemez. En fazla aynı kişi yeni sevgili olarak karşına çıkar. Ama öylesini ben görmedim.
3 sene sonra yazdı
Senin gibi birini bulamadığı için döner
Döndü zaten engeli koydum halde arkadaşinin numarasıyla yazdı 🤣
Sende onu buna pisman etmeye çalış yani bu durumdan faydalanmaya çalış
Attan inip eşeğe biner artık cvp bile vermedim
O da 1 seçenek.. sizde haklısınız tabi.
Yalnız kaldığı için yazyor!
Evt öyle
Sana yazmaya mı başladı?
Bunu en iyi kendisi bilir
Dönmesi benim için bir şey ifade etmez
Yalnız kalmıştır
Gideni niye bekleyim , benden vazgeçmiş
Arayışı istediği gibi sonlanmadı
Vay arkadaş bi Ben kaldım
Yanlızlıktan vakit geçirmem için yazmıştır
Yanlız kalmıştır
Bazen döner
yalnız kaldığı içindir
Yalnızlık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar