İlişki ve evlilikten korkuyorum ama yalnızlıktan da yoruldum, bu ömür böyle mi geçecek 😔?

İlişki istiyorum ama korkuyorum evlilik düşüncesi de ayrı korkutuyor sanki ne birisinin ailesine tahammül edebilirim ne de kendisine, yanlış bir evlilik tüm ömrü etkiliyor bunu düşünüyorum ve bu korkutucu geldiği için de evlenmek korkutuyor ama içimdeki sevgi isteyen tarafta sızlıyor. Dışarı çıkmak istiyorum ama bir yandan da evden çıkmamak istiyorum, alışveriş yapmak istiyorum ama bakmak için enerjim yok, bi akrabanın nişanı var elbiseme baktım ama hiç gideim yok gitmek istemiyorum. Hayatın işe gidip bilgisayara bakmakla eve gelip telefona bak arasında geçiyor ve ben konuk oyuncu gibiyim genelde herkesi izliyorum söyleyin şimdi nasıl geçecek bu ömür

İlişki ve evlilikten korkuyorum ama yalnızlıktan da yoruldum, bu ömür böyle mi geçecek 😔?
Cevapla