Eski sevgilimin yaptığı şeylerikendim için nasıl artık önemsiz hale getirebilirim?

Ayrılalı 1 buçuk yıl oldu ve yaptığı haksızlık karşısında yer yer ağlıyor ve Allah'ın ona bu dünyada ceza vermesini diliyorum içim huzur bulmasa bile yinede bu bedduaları ediyorum pişman oluyorum ama kendim için oluyorum çünkü ona her beddua ettiğimde kendimin biraz daha kötü olduğunu hissediyorum içimin ferahlaması için ne yapmalıyım? Başka şeylerle uğraşın demeyin zaten bu fikirler boş vaktim kaldığında akşam evde yapacak bir şeyim olmadığında falan geliyor. Bir şeylerle uğraşmak değil belkide hayatıma birini almak beni eski huzurlu günlerime kavuşturacak ama tabii sıradan biri olsun istemiyorum herkesle flörtleşip kendime en uygun kişiyi bulmak istemiyorum bir kişiyle tanışıp onun doğru kişi olmasını istiyorum
Eski sevgilimin yaptığı şeylerikendim için nasıl artık önemsiz hale getirebilirim?
Cevapla