Oraya gitmiştim de orada o şey yokmuştu da ben de ordan başka yere gittiydim de... gibi.

Oraya gitmiştim de orada o şey yokmuştu da ben de ordan başka yere gittiydim de... gibi.

Eğer karakteri böyle ise güven verir, bende gereksiz detaylar ile boğarım ailemi bazen çünki anneme bir şeyler anlatmaya bayılırım, o yüzden uzatmaktanda çekinmem 🥳
Hatta bu sitedede öyle, uzattıkça uzatırım bazen seviyom nabim yav eheheh
Şimdiii gelelim karşı tarafa. Eğer öyle bir durumu yoksa önceden hani detaylara girmek gibi bunu ilk yaptığında garipserim bi ihtimal neden bu kadar detay diye 🤔
Detaycılığını anlatırsada hani o detaylardan bir şey çıkacaksa bunu anlarım.
Bu da gereksiz uzun detay oldu bu soruya belki ama böyle bende durum 🤦♀️
Dimi 🤣
🌸🌸
Yani ben gereğinden fazla detay veren bir insanım, bazı insanlar ince düşünceli, ondan öyle şey yapıyorlar ve güvenilir de bir insanım , şimdi kendimi övmesem iyi olacaktı da :)) Bana şüphe vermez , daha çok güvenirim, demek ki özentili bana karşı derim
Sevgilim detay istiyorsa detaycı olurum, yüzeysel bilgi isterse öyle bilgilendiririm. Bu iki kişi arasındaki dengeye bağlı olarak değişir. Kimisi güvenir kimisi güvenmez kendi bilecekleri iş
Bu ben kdbjs böyle insanları üzmeyin şüphe duymayın yazık günahtır ben çok fazla bazen teday vererek anlatırım gereksiz detay veririm hele gerçekten seviyorsam hayatımda ki insanı
Bu kadar detay bazen güven verir, bazen de “sanki bir şey saklıyor da üstünü kapatmaya çalışıyor” hissi yaratır 😂 Her şey tonla alakalı bence. Rahat, akışkan ve tutarlı anlatıyorsa güven; kasıntı, gereksiz tekrar ve savunmaya geçer gibi konuşuyorsa şüphe doğurur. En sağlıklısı, aklındaki soruyu direkt sorup net cevap alabilmen. Senin içgüdün ne diyor, daha çok güven mi hissediyorsun yoksa içten içe rahatsız mı oluyorsun? 💭💔💬
Cevap
32Cevap
Şüphe vermez ya. Bende detay çok veririm. Aklı kalmasın diye.. Nereye gittim, kim vardı, kaçta eve döndüm falan söylerim yani.
Bunu arada bir yapıyorsa şüphe verir ama genelde detay veriyorsa normal karşılarım...
Ben sormadığım halde kendisi hakkında detay veren kadın candır
Sürekli huyu buysa güven verir güzeldir birden bire detaylarla boğuyorsa bu kurgudur
Yani her zamanki hali ise normal ama rutinden farklı ise deşrrim illaki bir şeyler vardır
Fazla detaya boğuyor ise senaryoyu kendi kafasında yazmıştır..
Sevgilime güvenirim her şekilde
Ben bundan sıkılırım cassi sultanım. tuvalete gidecek diyecek ki tuvalleteyim aşkım off ne kadar sıkıcı olur ya bir insan kendini merak ettirmeli özletmeli :D
Mıç mıç 😅Yani sevgilim bu bilgileri vermek zorunda zaten de erkeğin böyle detay vermesi komik 😀
Ya veririm de erkeğin böyle :işte aşkım o oldu buraya gittik, sonra Burak ordan geldi bana ne dedi biliyo musuoonnn gibi komik 😅
Biliyoruz bu işi dişi aslan 😀😎
Eşin mi?😀Ben sevmem çok detay vermeyi ya ama önceden söyletenler vardı mecbur söylüyosun 😅
Ne gibi guvensizlik mi var 🙄😄
Pekala 😅Bi sey olmaz ya sen de takma yani 😄
Bakılsın o zaman 😄
Sevgili ya da normal arkadaş, birinin gereksiz yere konuştuğunu görünce ağzına kürekle vurasım geliyor. En fazla 2 kısa cümle ile açıklanacak bir şeyi uzun uzun anlatan insanlara tahammülüm yok.
Fazla detay yalan göstergesi ama önce hissiyat bir tutarsızlık olur mutlaka
Şüpheden ziyade bu detayları her zaman dinlemekten sıkılırım. Her konuda bu şekilde gereksiz detay veriyorsa çok bunaltıcı olur ya. Bilemiyorum siz ne düşünüyorsunuz? Yalnız şüphe mi güven mi verir kısmına odaklanırsak eğer karakteri böyle ise şüphelenecek bir durum yoktur. Ama eğer normalde bu kadar ayrıntı vermeye yatkın biri değilse şüphe edilmesi normal bir durumdur.
O tiplerin derdini bir türlü ispatlayamadım ama gereksiz detay verilmesine oldum olası gıcık oluyorum
Normalde hiç detay vermeyen, gelişi güzel anlatan bir tipse, bir şeyler ararım. Yani, anormal bir durumsa bu normaline göre şüphe uyandırır gadddınnn.
Karakterine de bağlı biraz belki detay vermeyi seven biri de olabilir ama sonra dan böyle bir huy ortaya çıktıysa demek ki bir şeyler var
Güven verir bana ama önemli olan doğru mu yalan mı buna bakarım doğruysa hoşuma gider yalansa her şey biter
Detaylı anlatmak bazen tatlı olur 😎 Ama sınırı geçerse gizlice kıskanabilirim 😉
Şüphe tabii ki, gereksiz bıdı bıdı hiç sevmem
Sevgi varsa güven verir
Detay varsa değer verir
Güven veya şüphe değil de boş ve gereksiz detay olur.
Lafı çok dolandırıyorsa vardır bir bit yeniği
belki de kaybetmekten korkuyodur ve yanlış anlaşılmaların önüne gecmek istiyodur
Güvenirim ben herkesi kendim gibi sanıyorum benim gibi degillerse de kendilerinin ayıbı benim değil
Detay verilse suç, verilmese suç... Bu erkekler ne yapsın : ))
Kendisini tanıdıkça anlayabiliriz bunu. Herkes farklı.
Kişiye bağlı bazı durumda çok detay vermek yalqncı olduğu anlamına gelmiyor karşı taraf kıt oluyor birax

Süphe.
Konuşmayı seviyordur.
Şüphe olarak algılarım ben
Verdiği detaya göre değişir bazen iyi bazen sıkar bazen de şüphe uyandırır
Bi haltlar yemiş belli.
Şüpheci bir durum
Adı üstünde sevgili 🤔
Sevdiğim kadına güvenirim ben net
Mizacı öyleyse sorun yok bence
Bence ilişkide iki tarafında detay vermesi gerek şüphe vermez güveni tam tersi arttırır bence
Bu gibi durumda öyle evet.
Bence de yalan söylediği izlenimi verir
Güven verir sık yazan da güven verir
Şüphelenirim ben
Kendisi detay veriyosa güvenilir
Gerektiği gibi dürüstçe konuşup bilgi versin kâfi.
Hğç sevmem öyle konuşmaya Hz. Ademden başlayanları
Güven verir önemser
insanına göre değişir
her ikiside
gevezedir ya ondan
her şey mümkün
Güven verir.
suphe
Şüphe
Yorar ya
Uyuz olurum
Şüphelendirir
Ah bende detaya inerim 😀🤣😀🤣😀🤣😀haha
Şüphe
Güven verir
Şüphen
Güven
ben konuşurken detaycıyım biraz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?