Yeni tanıştığım erkek sürekli ilk ben günaydın atıyorum diyorsa bu ne anlama gelir?

Tanısalı olmus 4 gün, neden günaydın mesajlarını ilk ben atıyorum diyor.

Bir şey söyleyipte başımı ağrıtmak istemedim bosu bosuna. Direk sohbeti keseceğim. 🤦‍♀️ ergnlik gibi geliyor bana.

Haksız mıyım?

Güncellemeler
5 ay
Piremses erkekler sydırmış djdksk
Yeni tanıştığım erkek sürekli ilk ben günaydın atıyorum diyorsa bu ne anlama gelir?
Cevapla