Kısa erkeklerin liseden sonra hiç mi sevgili bulma şansı yok?

Boyum 1.75(lisede daha kısaydım) ve okulun en güzel kızıyla bile 1 yıl sevgili kalmıştım ama lise bitti üniversiteye geldim şu an 4. senem bu 4 sene içinde tek kız eli tutmadım hangi kızla konuşsam anında friendzone yedim, kampüste çiftlere bakıyorum hepsinde erkek bariz 1.80 den uzun.

Kısa erkeklerin liseden sonra hiç mi sevgili bulma şansı yok?
Cevapla