Erkek arkadaşıma soğuk yapınca tamamen koptuk, bu ilişkide haklı olan kim sizce?

Beni çok az arayip az buluşuyordu. Perşembe buluştuk acele işi çıktı gitti bunu telafi edeceğim dedi, hafta sonu buluşalim dedi. Gayet iyiydi aramiz. Hafta sonu da hastalık bahanesi uydurdu buluşma iptal oldu. Sonra pazartesi sadece selam yazdi. 24 saat bişey yazmadı. Sonra "balim" yazdi. Ben mahsus 4 saat geç cevap verdim. Sonraki gün de sadece "bitanem" yazdi. Günaydin bile yok. Sohbet yok. Sonra ben cevap yazmadim biraz soğuk yapayim dedim. O da yazmadi 3 gün oldu ikimiz de yazmiyoruz. En son o yazmişti ama ilgisizli iletişim kurmuyordu buluşmaktan kaçinip çok nadiren buluşuyordu

Sizce hakli miyim?

Erkek arkadaşıma soğuk yapınca tamamen koptuk, bu ilişkide haklı olan kim sizce?
Cevapla