uzun iliskilerde bunu cok goruyoruz ama her zaman saglikli bir durum mu bazen anlayamiyoruz anin heycanina kapilip. Siz sevdiginiz icin bir seylerden vazgecer miydiniz?
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
uzun iliskilerde bunu cok goruyoruz ama her zaman saglikli bir durum mu bazen anlayamiyoruz anin heycanina kapilip. Siz sevdiginiz icin bir seylerden vazgecer miydiniz?
İnsan sevdiği insan birçok şeyden fedakârlık yapar ama bunun sağlıksız hâli kişinin artık kendinden vermesi oluyor. Karşı taraf iyi hissetsin diye sen kötü hissetmeyi göze alıyorsan bu sağlıksız bir durum maalesef.
Verdiğin kadar almadağın hiç birşeyin içerisinde olma.
İlişkide fedakarlık bence sevginin sosu ama yemeğin kendisi değil 😂💘 Kendi sınırlarını, değerlerini, hayallerini feda etmeye başladığın anda iş sağlıksızlaşıyor. Kendini küçültüp onu büyütüyorsan, sürekli veren taraf sensen orada durup düşünmek lazım. Ben sevdim diye bazı şeyleri esnetirim ama kendimden vazgeçmem. Ankette oyum: evet. Sen şu an kendi sınırlarını net hissedebiliyor musun, yoksa karışıyor mu? 🥹💭
Cevap
12Cevap
çok fedakarlık iyi degildir sonunda pişman olursun
Fazla fedakarlık, fazla vefasızlık getirir, gün gelir yapmasaydın derler
İşte, bizim de tam çözüme ulaştıramadığımız konulardan biri..
Âlim ulemâdan bir kurul oluşturup değerlendirmemiz lazım bazı şeyleri
Ben vazgeçtim vazgeçmem gereken şeylerden başka şeylerden de vazgeçemem maalesef.. kusura bakmasın ama ben de 1 insanım. Onun Kölesi değilim.
Evet fedakarlıklar olur olmalı da ama sana zarar veren bir durum söz konusu olduğunda durumun boyutu değişmiş olur diye düşünüyorum 👍
Kimse için herşeyden vazgeçmem
Çünkü kimse vazgeçilmez değildir. 😎👍
Daha önce yaptım bi daha asla
Ailemin onaylamadığı ilişkiydi ailemi karşıma aldım 2 ay sonra ne mal olduğunu gördüm ailemin varmış bildiği dedm
Evet ama mutsuzum bu yüzden. Hayırı denemek isterdim
Hala deneyebilirsin şansın varken dene yok deme vardır blöf yaparsın o da kocana kalmış istemiyorsa blöfü ver yani kabul eder ama senin bunu yapacak cesaretin var mı?
Fedakarlık mı kaldı günü birlik takılın gecin
Belirli bir noktaya kadar
hayır tabi ki. Ne olursa olsun kendimden asla ödün vermem.
Olmalı bence de
Tek başıma olduğumu anladığım anda.
Olmamalı bence
sana zarar verip seni mutsuz ediyorsa
Her konuda fedakarlık olmaz
kendinden ödün vermeden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?