İlişkinin başında en iyi halini gösterip sonra boşlanan erkekler ne istiyor sizce?

Bir önceki ilişkimde çok pasiftim bu ilişkimde çok baskın kaldım (karakterimi yansıtmam açısından) iki türlü de duygusal olarak gelişmediklerini gösterdiler... ikincisi beni kırmak için baya uğraştı yüzüne sırıtıp, sen kim a*k dedim, mesajda ayrılırken. O açık kapı bıraktı ama ben komple kapattım, böyle karşısındaki insanı laflarıyla boks torbası olarak gören insanların bir zahmet soyu kurusun bunun için zekiyim. Bir önceki ilişkimse barışmak için özürler dileyip geri yazdı. Şöyle başlıyor ( ikisi de 2 haftalık bu arada) en iyi versiyonlarını ilişkinin başında sergiliyorlar. Sonra düşüş oluyor... bende tam tersi, biriyle daha iyi görüşmek için ehliyet aldım. Taşınacaktım ona falan tarih ayarladım yani ben ne kadar yapıcıysam ilişkide bana gelen o kadar boşlukta insanlar oluyor

İlişkinin başında en iyi halini gösterip sonra boşlanan erkekler ne istiyor sizce?
Cevapla