Suçluluk, utanç duygusu ve de pişmanlık duyuyorum sevgilimle yakınlaştık ve detayları aşağıdan okur musunuz?

Amaç o değilken bir anda yanlış yapılan hareketle sanırım kızlığımı kaybettim hem çok üzüldüm hem çok ağladım ama boşuna hiçbir fayda vermez artık. İleride olup olmayacağı belli olmayan da biri. Kendimden nefret eder hâle geldim hiç böyle bir insan değilken kendimi bu duruma soktum. Keşke yer açılsa da içine girsem bir daha ne adım ne sanım yeryüzünde kalsa. Ailemin yüzüne bakamıyorum. Nasıl böyle bir şeye izin verdim aklım almıyor. Ölmek sanırım en iyi kurtuluş olurdu.
Suçluluk, utanç duygusu ve de pişmanlık duyuyorum sevgilimle yakınlaştık ve detayları aşağıdan okur musunuz?
Cevapla