Aşk acısı çekıyorum açıklamayı okuyup fıkır verırmısınız?

Merhaba.3 aydır evlılılık nıyetıyle görüştüğüm bır sevgılım vardı bırbırımızı çok sevıyorduk fakat ben güven sorunu yaşadığım ıcın gecmıs travmalarımdan dolayı bu çocuğu 6 kere terkettım.. ama ayrıldığım ertesi günü gerı dondum her seferinde kıyamadım ona çünkü , en son yıne terkettım 2 gun sonra gerı dondum ama bu sefer kabul etmedi benı , benden soğuduğunu ve benı ıstemedıgını söylüyor. aılesıne bıle soylemıs ayrıldığımızı. durum cıddı yanı. çok üzülüyorum ne kadar ağlasamda yalvarsamda onu gerı getıremedım ,2 günde bu çocuk nası benden bu kadar soğudu anlamıyorum ne yapacağım sızce neden böyle davranıyor numaramı bıle sıldı, benı gözden çıkarmış Bellıkı :(
Aşk acısı çekıyorum açıklamayı okuyup fıkır verırmısınız?
Cevapla