Sanırım biraz aşık olmak için geç kaldık arkadaşlar sizce?

Aşk arayanlar için diyorum yaş olarak biraz geç kaldık zamanjnda olacakri sanki o frekansta insanı bulmak şu an çok zor ben de zamanında sevgili yapmadım :/ bilmiyorum iyi mi oldu kötü mü

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Sanırım biraz aşık olmak için geç kaldık arkadaşlar sizce?
Cevapla