Yeni taşınan komşu çocuk benimle duygusal boşluk yüzünden mi konuşuyor yoksa gerçekten hoşlandığı için mi 💭?

Öncelikler merhaba kafam çok karışık olduğu için buraya soruyorum bizim yan tarafa yeni taşınan birileri var ve 5-6 aydır oturuyorlar bende hani orada oturan çocuğu gördüm beğendim ondan sonra bir şekilde buldum ve 1 haftadır konusuyoruz hani şuanda bile bağlanma konusu var annesi 2 aydır yoğum bakımda ama benimle de konsuyor acaba duygusal boşluk da olduğu için mi kabul etti beni babamı kaybettiğim de ben kimseyle konusmak istemiyordum ama konustuğum kişi kendi kendime düşündüm acaba hani boşlukta kaldığı için mi konusuyor ve hastane bahçesinde gül satan kadından gül alırken annesine verecekken bana da almış hem annesine hem bana vermişti kapımın önüne koymuştu bende ona hot whells olan arbalar dan bitne aldım çünkü aklıma bir şey gelmemişti sizce benimle duygusal boşluk da olduğu için mi konusuyor ofiste aynı yerde çalıştığım abi dediğim insan duygusal boşluk da kaldığı için konusuyor dedi sizce ne? ve bir birimizi iyice tanıdık dna sonra mutlu oluruz dedi bana ne yapmak istiyor?

Yeni taşınan komşu çocuk benimle duygusal boşluk yüzünden mi konuşuyor yoksa gerçekten hoşlandığı için mi 💭?
Cevapla