AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Çünkü onlar biraz daha olgunlaşmış farkındalık oluşmuş insanlar oluyr
Güzel kadınlar 30 a kadar niye evlenemiyor asıl soru bu bence
Kesinlikle katılıyorum hatta kadınlar 30una kadar neden evlenmiyor asıl soru bu
@kgnctn o da olur :)
Teşekkürler
Standardini dusurmek demek kendi seviyeni dusurmek demek kendine tam guvenen sirtini kimseye baglayamanlar genelde kendi standardindan odun vermezler
Çünkü neden düşürsünler? Standart dediğin şey çorap değil ki her gün değişsin
30 yaş çok genç bir yaş neden düşünsünler bacım
Karektere bakan kız yok gibi herkes paraya bakıyor
Armudun sapı üzümün çöpü bu yaşlardan sonra başlıyor da ondan 😂
30 yaş üstü kadınlar olgun olduğu için standartlarını düşürmüyor...
Bunu onlara sormak lazım. Bende merak ediyorum bu soruyu. Daha önce sormuştum sanırım bunu
Evlenmek için evlenmezler evlilik amac değildir bence sevdiğin için evlenirsin gerisi boş
Çoğunluk kendine layık olduğu veya layık olduğunu düşündüğü standartlar belirliyor çünkü.
İçinde bulunduğu huzuru bozacak değil artıracak birini arıyor, verebilen evlensin.
En mantıklı cevap sanırım
Kısaca begenmekte zorlanmaya başlıyorlar seçicilik artıyor
bu yaşa kadar bekledim. bundan sonra istədiyimi bulmalıyım diyorlar
Hayatlarını garantiye almak istiyorlardır aşk karın doyurmaz hele ki bizim gibi bir ülkede
Biliyor düşerse mutsuz olacak biliyor bulamayacak kendisini yalnızliğa alıştırıyor
Evde kalsınlar bir seu olmaz. O standartra kişiler daha genç birini bulur
Herkesin kriterleri yüksek ve buradaki insanlar uyumlu değil sanirim
Cunku kendi potansiyelimi de ne istediğimi de biliyorum neden beni asagi çekecek biriyle olayım? Kendime bunca sana her anlamda yatırım yaptıysan dengimle olmak isterim
Bekar öImek için.
40'tan sonra kedi köpek annesi olmak için.
Evet sana katılıyorum
Bu konuda gerekli indirimler yapılmalı
En son ne olur acaba
Düşürmüyor değil, artık tercih listesini değiştiriyor.
Çünkü düşürseler bile evlenmek isteyen pek kimse kalmadı 😂
Kendi koşullarına hiç bakmadan büyük hayaller kurup hayatlarının dörtte üçünü heba ediyorlar.
Evlilikte en büyük kriter bence , saygı anlayış edep ve merhamet olmalı,
Çünkü o yaştan sonra daha idealist oluyorlar ne istediklerini biliyorlar
Neden düşürsün ki hayatini. Kalanını eksik aksak mj gecirsin
Kadın 100 yaşında da olsa en iyisinin kendisine ait olmasını ister.
Neden düşürelim hayat çizgisini belli bir noktaya çekmiş ayakları üstüne basan en güzel yaratıklar haline gelmişsin niye seviyeni dusuresin , bilemedim aklım ermedi
Düşürme 😃
Tmm😉
Ama sakın düşürme 😂
30 yaşından sonra standartların düşmez aksine daha da artar. Zaten evlenmek isteseydi o yüksek standartlarıyla da evlenirdi 30' a kadar.
30 yaş üstü kadınlar cevaplasın
Ben kadın degilim🤣🤣
Valla evlenilmek içinde evlenilmez. Kriterleri düşürüp evlenirsem cer cople evlenmiş olurum
Ne oluyor 30 yaşına gelince kadın her yaşta güzeldir. Şu erkek cümlelerini kadınlar bari söylemesin
Bence hiç kimse standartlarını düşürmesin. Evlilik ciddi bir iş. Öyle üstün körü evlilik olmaz...
42 yaşında akrabam var hala beyaz atlı prens bekliyor ve hala yakışıklı erkek arıyor neymiş efendim kenan imirzalioglu gibi olacakmış düşün 42 yaşında bu
yok onlar premses bacaklarının arasındaki ıslak ve buruşuk hurmayı hak eden yok
Çünkü neden düşürsünler? Evlenmek şart değil ki aksine daha akıllı oluyordun kolay beğenmiyorsun değil standartları düşürmek, yükseltiyorsun değerini biliyor ve bildirmek istiyorsun
Güzeller neden düşürsünler? Bu arada 36 yaşına kadar falan kadın yine çok güzel genç duruyor.
Herkes her şeyin en iyisine layık. Rabbim herkesi aradığına kavuştursun. 🤲
Standartlar yaş ilerledikçe artıyor bu nedenle 18-35 yaş aralığındaki bireyler boşanma davalarında başı çekiyor yani olgunlaşmaya başladıklarında bir nevi gözleri açılıyor
Egolu olmasalar kasnak olana o yaşa gelene kadar bekar kalmaz yüzlerine bakan olurdu.
Maddi ve cinsel deneyim açısından başkalarını kullanmış olabilir
Sorun şu ki o öyleydi bu böyleydi
Diye bir kıyaslamads olmasından kaynaklı olmalı.
Benim fikrim güzellikten önce karakteri gelir 💐🌹🌸
Su zamanda merhamet sahibi sorumluluk sahibi özelliklede erkek kalmamış sanki olursa söyleyin 🤣
çünkü ne istediklerinden emin ve hayatın belli bir dönemine gelmiş hiç kimse için kendisinden ödün vermediklerinden
Ömür boyu bekar kalmak hatalı bir evlilikten iyidir. Eş seçimi tüm hayatımızı hatta çocuklarımızın bile kaderini bile etkiliyor
30 yaşına kadar boşuna mı bekar kaldı bu kadınlar standartlarını düşürsünler o güzel kadınları isteyen erkekler kendilerini o standartlara uydursun
Akillaniyorlar çünkü evlilik genç ve hafif canım duygulara kapilabilecegin zaman yapılır mantık devreye girerse aşk yoktur
niye dusursun, kendi sart ve kalitesi belli seviyeye gelmis.
sirf karsidakinin kalitesi dusuk diye sartlarini dusurmek gibi bisey bu,.
Pörsümüş olmalarına rağmen hala 20 yaşındaki kızla yarışabileceğini zannettiğinden. Sonra da zaten evde kalıp kedi annesi oluyor
Pörsümüş sensin
Çünkü standartlarını bulabilmek için o yaşta bekarlardır belki de
E yeterince eleman elemişler ne için en iyisi için beklemişker
Standartları neymiş:) gelen vitrine değil iklime gelsin
Evlenmeyi düşünen ciddi bir kız varsa mutlaka bekliyorum
Kendinden ödün verirsen evlenilecek kadin olarak görmezler çünkü
Tercih meselesi kim ne karışır ki kimin ne istediğine bir ömür sen mi yaşayacaksın
Evlenmeye evlenemeye otomatik olarak zaten onlar düşüşe geçer
İstedikleri gibi bi erkek olmadıgını anladıkları için
Arkadaş kimse soruyu anlamamış farklı kafalardan cevap vermişsiniz 😂 30 yaşındaki kadın neden evlenmek için standartlarını yüksek tutuyor diye sormuş. İstediğini bulamayacağını anlasa standartlarını düşük tutar zaten sorunun sorulması da gereksiz olur
Yüksektiyor yazmamışsın düşürüyor yazmışsın sorduğun soruya iyi bak
Dur la ben yalış okumuşum sorry 😂😂
Soruyu ben sormadım ama düşürüyor dememiş neden düşürmüyor demiş yanlış okumuşsunuz siz. 30 yaşında güzel bir kadın evlenmek için standartlarını düşürse daha iyi olur demek istemiş
Tamam la 😂😂
Utandım şu an 🙈
Estağfurullah insanlık hali
Evlenmek için kaliteyimi düşürsün yani bence kaliteli takılmaya devam etsin ben onu bulurum
Evliliğe ne gerek var