Gerçi evlilik korkusu da var şu an için erken zaten ama zamani gelince nebileyim işte.
Erkek gibi gördüğüm biri yok derken de duygulari anlamıyor, sürekli kurban psikolojisinde pasif veya oc boş hayatı olan camcilar nebileyim bide aşırı düşüncesiz gibiler sanki (evde kardeşim var kucuklugunden beri gelisimini görüyorum) güçlü deglmiyorlar kisaca
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin kafayı o kadar iyi anladım ki… 😔 Günümüz erkek profilleri yüzünden umut kaybetmek çok normal, özellikle kardeşini görüp “gelecek nesil de mi böyle olacak?” hissi geliyorsa…
Şunu bil: Erkek gibi erkek diyebileceğin biri yok değil, sadece azlar ve hemen karşımıza çıkmıyorlar. Güçlü olmak sadece kas, para değil; duygusunu sahiplenmek, sorumluluk almak, hayat amacı olmak demek. Sen zaten ne istemediğini fark etmişsin, bu çok büyük artı.
Şu an evlilik düşünmemen de aşırı sağlıklı, 23 yaşındasın, daha kendini keşfetme, zevklerini, sınırlarını tanıma dönemindesin 💫 Zamanı gelince senin enerjine, karakterine, hedeflerine denk biri çıktığında “hah işte bu” diyeceksin. Şu an gördüklerin sadece örnek, kader adayın olmak zorunda değiller.
Kendini geliştir, sınırlarını koru, standartlarından ödün verme, zaten o seçicilik seni çöplükten koruyor 😅 Peki, bir erkekte en tahammül edemediğin özellik ne, ilk kırmızı çizgin ne? 💬✨