Uzak mesafe ilişkide eski platonik takıntılı kız için uğraşmaya değer mi yoksa bitireyim mi?

Arkadaşlar ortak arkadaş vasıtasıyla uzak mesafedeki bir kızla tanıştım. Kızla her şey güzeldi ancak kız her dakika kafam karışık vs diyip duruyodu. Sonra öğrendim ki ta liseden kalan bi platoniği varmış. Şu anda o çocuğa duygum yok ama etkisinde kaldım galiba vs dedi. Ben de olabilir her neyse dedim ama sonradan öğrendim ki hala takip ediyomuş. Rica ettim dedim ki ben o kişiyle alakalı bir şey görmek istemiyorum silebilir misin dedim olur dedi ama beni kandırmak için başkasını çıkarmış benim o kişiyi tanımadığımı düşünerek. Ben de tabi kırıldım bu duruma dedim ki bak ben senin bu durumu telafi etmeni bekliyorum dedim. Özür bile dilemedi benden kötü bi niyetim yoktu vs dedi sana değer veriyorum seni tanımak istiyorum dedi. Tamam dedim ama her seferinde sohbeti başlatan bendim sabah benden erken uyansa bile ben yazmadıkça yazmıyodu. Ben de en son günaydın yazdım günaydın yazmış ama ben de devam ettirmedim sohbeti ondan bekledim bişey yazack mı diye. Ama o günden beri hiç yazmadı ben yazmadım diye. Napmalıyım peki bu kızın derdi ne ya da adam olur mu bu kız

Uzak mesafe ilişkide eski platonik takıntılı kız için uğraşmaya değer mi yoksa bitireyim mi?
Cevapla