
sigma sigma sigma boyyy sigma boyy sigma boyyy, Every girl wants to dance with you sigma boyy sigma boyyy

sigma sigma sigma boyyy sigma boyy sigma boyyy, Every girl wants to dance with you sigma boyy sigma boyyy
Kadınlar da erkeklere değer veriyor. Yani hak edenlere diyelim. Bence bunu hak eden hem erkek hem de kadının nesli tükenmek üzere evet, o ayrı bir konu.
Katılıyorum efendiciğim...
Ehheeheh bazıları gerçekten hakediyor , dost..
Lakin her erkek sevilmeyi haketmediği gibi her kadında sevilmeyi haketmez.. sevilmenin felsefi boyutuna girmeden.. siyrılabilirsem cok güzel olcağdı..
Bazı insanlar (kadın, erkek ya da kendi nasıl hissediyorsa) sevilmeyi kesinlikle haketmiyorlar...
Eica ederim dostumm
Eheheh e bak tabii ki de dost. Her yeni fikir yeni bir tecrübe...
Ehehe değil mi:D Benim lafım o hayatı çok ciddiye alıyorsunuz lafı. Hakuna matata diyorum bende senin diyorlar. D
aahsabfhjasf insan hiç aslan kral da mı izlemez canım :D Hadi felsefesini bilmiyorsun :D
Şuraya ipucu birakim eheheh
youtube.com/shorts/gNc7XPNjw4Y?si=Xzc3x2pZ71A6hL_p
Gerçekten sevilecek kadın çok nadir.
Onlarda genelde ıt kopuğun yanında sürünüyor.
Erkeklerin her kadına gereksiz değer vermeside o erkeklerin kendine yetememesi ve abazalığından kaynaklı. Her önlerine gelene elde etmek için gereksiz değer veriyolar sonra çöpler bile kendini Bi halt sanıyo
Prenses 👸 nazlı erkekler sevilmeye ne kadar hak görüyorsa, sevilmeye layık kadınlar da var ve hak ediyorlar sonuna kadar. 🥳
Numaramı bırakıyorum öyle kızlar beni bulsun :D
Gerçek olgun kız ortama numara bırakan adama bakmaz 🤣
Kendiniz kaybedersiniz hahfasbahjf
Bazen kaybetmek kazanmaktır @psychoparadıse sfghjj
Öyle felsefe yapmak var mıııı?
Konu bensem tüm aforizmaları önüne serer geçerim sdggg
Afrodizyak mı ney :D Önümemi serdin ayyy çok tatlıı ama keşke şu tarafa doğru serseydin :D
🤣afrodizyak evet sfghjkl afrodizyak kafasıyla nereye serdiğimi nasıl gördün de yanlış olduğunu teyit ediyorsun 😱😂😂😂
ahahfashfb sonuçta serildi işte kötü şeyler düşündüm abfbnasfjh
Neler görüyor bu gözler 😱😂😂
Çıkkk dedimm lanet olası gözler çıkk yuvandan :D
👀 böyle 🤣🤣
Puahaha
😄
Eic için teşekkürler çiçek böcek 🐞sdfff
Erkekler kadınlara değer veriyor çünkü gerçek bağlantı, sevgi, şefkat, dokunulmak, anlaşılmak insana iyi geliyor 😌 Sigma boy moda ama günün sonunda herkes biraz sevilmek istiyor bence. Tabii ki gerçekten sevilecek kadınlar var, tıpkı gerçekten sevilecek erkekler olduğu gibi 💯 Senin için “sevilecek kadın” ne demek, nasıl biri mesela? 💬💕
Cevap
15Cevap
Yatağa atacakları için değer veriyorlar önemli olan ondan bir şey bekledemeden sevmek
hak edene değer veririm ben sadece
Her erkek de her kadın da değeri haketmez, sevilecek kadınlar da tabiki var, bütün herkes aynı değil sonuçta.
Dogru dedin can can katılıyorum
Abimm🌸🌸
Can kardeşlikk (çiçek, nergiz)
Nerde veriyorlar bu değeri ve hangi erkekler? Ben hiç göremiyorumda.
Puh etrafindaki erkeklere o zaman
Bencede püüü.🤮
Muhakkak vardır ama beni kimse sevsin istemiyorum kısıtlanmış gibi hissediyorum sonra
Ben bu düşünceyi hiç sevmiyorum :D:D
Bende kimse beni sevsin istemiyorum jsjsjs
O senin bileceğin iş :D
Odun hallerini düzeltebiliyoruz değer vermesinler de napsınlar 😄
Ya ben kendim kadar romantik bir kadinla hic tanismadim 😅 Tam tersi benim karsimdakiler odun kakiyor 😆
Dur hemen kanitliyorum 😅
https://youtu.be/izGwDsrQ1eQ?si=VG4MPXE3zaOnBckq
Bi george bi ben kaldik bu dunyada sanirim daha yok :((
Susarmısın lütfen yok öyle bir şey :D
Sen hep konus ben dinlerim kızılöfke hanım.
Hayır varsa bildiğin bizi kadındalardan başka sevecek bir varlık onu sevelim...
En mantıklı cevap hocam :D hahaha
Sigma mı boy aşljsdas
Elin sigmasını görmeyen kendi sigmasını boy sanarmış saşjdasş
Bunu yazan tosun kafiyenin yorumuna kosun. D
Onu yazan tosuna çaksın nagazaki hasuna aşdsajsş
Uyduramadın havasına haydi gidelim dut pekmez bulamasuna.
Erkekler değer mi veriyor atma be ziya dndnf
uh uh aaah aaah aaah :D
Maymun taklidi yaptımmmm :D
Erkekler değer mi veriyor atma be ziya dndnf
Bu cevabına yorum yapmak istemiyorum :D Biz erkekler işine gelmeyince hiç bir şey anlamıyoruz oyleli :D
Kadınlar değerlidir ama hayat dediğin kadından ibaret değildir.
Hayat kadını var bu ikisi birbirtini tamamlar mı?
Abaza oldukları için. Kızlar iyi kullanıyor öyle erkekleri, para atıyorlar, evlerine bırakıyorlar, birgün benimle birlikte olacak diye hayal kuruyorlar.
Gerçekten sevilecek hiçbir kadın erkekten sevgi görmüyor terk ediliyor yüzüstü kalıyor ancak nerede sevgiye değer vermeyen aç gözlü kadın var işte erkek onun yoluna paspas ediyor kendini
Nerde yasiyorsan cik oradan biraz ortama karis, erkekler diyede genelleme yapma kimin deger verip vermedigini sen o ufacik dünyandan bilemezsin
Sen benim dünyamı nereden bilebiliyorsun bay çok bilmiş ve boş konusan?
Siz o boş konusanlari yazsin diye fonomen oldugun mk işin ne sitede boşlar yazacak sizde takip edeceksiniz yazacaklarini hepsi bu. Ayrica sen erkekleri nerden biliyorsunda yorum yapiyorsun kamil ona cevap ver
Yo ben sizin regli olmuş hallerinizi çekmek için fenomen olmadım. Ama boş konustuğunu kabul ettiğin için teşekkür ederim. 1. si sorunun altında zaten ironi yapıldığını paylaşmış olduğum şarkıdan anlaman lazımdı. Hadi kültürsüz bir dağ ayısı olduğunu ele alalım. Bu şarkıyı hiç duymadın duysanda sözlerini bilmiyorsun amenna okeydir sıkıntı yok. Fakat kadınlar aşkı tek yaşamadığına göre? Erkekler kadınları seviyor demektir değil mi? Bunu bile red edebilecek kafa yapısına sahip olabilmek için ne içiyorsun? Valla benimde ihtiyacım var kafam dağılır biraz.
Haci cok uzun yazmisin okumadim o kadar zamanim yok sen takil kafana göre hadi abisi
Game of thrones (got) olan herkesin yaptığı taktiktir. Halbuki konusarak 10-12 saniyede kurabileceğim bir cümle. Hadi canım sen git parkta oyna...
Seni sitede öyle bir popo ederim ki U ablalarin bile bizi ilgilendirmez gelme der sana o yüzden g. tün basin ayri oynamasin abisi yok yani zamanimi calarsan gerisine katlanirsin ;) Kici kirik fonomene laf yatistiriyoruz birde mk konuya bak
Allah akıl fikir versin. Tamam paşam sensin tamam aga etme eyleme gözün yağın yiyem. İT seni
Birak g. tünü yiim ayaklarini mk adam ol madam degil
Cok yuz veriyor gercenten kizin boyu 150 tipsiz ayni zamanda cok erkek yaziyor ulan neden secici degil erkekler yazinca ne oluyor yazmayin ve sevmeyin haketmiyorlar sevginizi beyler
Erkeklerde hak etmiyo, ama doğanın kuralı bu işte ikiside olmadan olmaz yapacak bişey yok.
Erkekler kadınlardan üstündür daha değerli ve özeldir. Üstünlüğü kadına veren erkek, erkeği üstün yapan yaratıcıdan ceza alır.
Hayatımda duyduğum en sapkınca cümlelerden birisi kank tebrik ederim.
Nisa 34. İyiki islam var
@Banauzakderken
kaç kere kuranı okudum tefsir de okudum şu kafaya erişemedim harbi diyorum. haytımda bu kadar ani kahkaha atmadım affedin ahahah :D
Yorumlamayı bilmeyenler kuran okumasın. Şimdi bana ahkam kesme. Hepimiz aynı 50 kişilik sınıfta okuduk ilkokulu. Bir konu seçerdi hoca herkes okurdu ve herkes anlamazdı ana konuyu. Kuranda ayet tek tek ele alınmaz. Surenin tamamını ele alacaksın. Mesela sen bana 1 sayfa yazı alsan ben o yazıdan bir cümleyi çeksem farklı anlam çıkmaz mı? Nisa suresi hangi olay üzerine indi, neyi anlatıyor hangi olayı ornekliyor onemli olan budur. Ve kuranda açıkca yazar ''kuran dünyevi ve ilahi yaşantınızda karşılacağınız zorluklarda kendinize rehber alacağınız orneklemeler ile doludur diye. Kuranda kadın erkekten daha üstündür. Allahın bizlere emanetidir. Allahın sana emanet ettiği senden daha mı alçak? İyi ki islam var. Keşke cahillikte bitse...
@psychoparadıse
EL-HUCURÂT -13- Ey insanlar! Biz sizi bir erkekle bir kadından yarattık. Birbirinizi tanıyıp sâhib çıkmanız için milletlere, sülâlelere ayırdık. Şunu unutmayın ki ALLÂH'ın nazarında en değerli, en üstün olanınız, takvâda en ileri olandır. Muhakkak ki ALLÂH herşeyi bilir, her şeyden hakkıyla haberdârdır. bu ayet onun dediğini boşa çıkarıyor. işine geleni al işine gelmeyeni at, işine geleni de iyi kendine göre yont ondan sonra sür piyasaya. klasik. gül geç dalaşa girme ya :D
Nisa 34 ün bin farklı meal bin farklı tefsirini okuyun yinede aynı cevabı bulacaksınız Allah erkekleri kadınlardan üstün yaratmıştır. Kadının iyi olana erkeğe itaat edendir.
Kuran nettir apaçıktır kimsenin yorumuna muhtaç değildir. Erkek kadından üstündür.
Süreleri istersen tek tek ele al istersen toplu olarak (Kuran'dan kolayınıza geleni okuyun. Mükemmel 20) yinede her âyette her sürede erkeğin kadından üstün olduğunu ve bu üstünlüğü kadına vermesinin günah olduğunu anlarsın.
Takvanın anlamı iyi olmak Allah'ın emir ve yasaklarını hesaba katarak yaşamaktır. Emir ve yasaklarına kim daha fazla uyuyorsa üstün olan odur. Dikkat emir ve yasaklarından biri erkeğin kadından üstünlüğünün kuralları erkek tarafından yerine getirilmesi, kadınında erkeğe itaat etmesi ayak uydurması. Erkeğin kadına değil.
Allah böyle emretmişse bize sorgulamak değil düşünmeden kabul etmek gerek. Bilimsel olarakta ıspatlarım. Ciddi olursanız
@CptMac A'raf suresi 189. Ayette: "Sizi bir tek candan (Âdem'den) yaratan, ondan da yanında huzur bulsun diye eşini (Havva'yı) yaratan O'dur..."
Rahman ateşten cinleri yarattı. Hz adem babamızı topraktan annemiz havayı da hz ademin bir parçasından yarattı. Doğacak bebeğin cinsiyeti babadan gelen xy kromozomu ile belirleniyor 1970 te daha yeni yeni keşfettiler elektron mikroskobu sayesinde
ee? hocam hadi git yazma bağlantısı yok. ﴾12﴿ Allah buyurdu: “Ben sana emretmişken seni secde etmekten alıkoyan nedir?” (İblîs), “Ben ondan daha üstünüm; çünkü beni ateşten yarattın, onu çamurdan yarattın” dedi. ﴾ 13﴿ Allah, “Öyle ise in oradan! Orada büyüklük taslamak senin haddin değildir. aynı araf suresi. sen de farklı versiyonunu yapıyorsun. onu da benim parçamdan yarattın diye.
Kibir, ego, teşhir, para, altın, dedikodu, hırs, doyumsuzluk vb. insana yakışmaz çünkü hayvanlarda bile bunların çoğu yok
Gerçekten sevilecek kadın var mı ne demek ya, kendi annenizi kardeşinizi dahil sevilmeye değer görmüyosunuz, allah kadınları bu kafalardan uzak eylesin amin
Kadınlar çiçektir çiçekleri sevin bir zahmet
https://www.youtube.com/watch?v=ngTtp6el9wI
kadınlar güldür maaa çiçektirr.
Cinsellik olmasa kadinalrin yüzüne bakmaz kimse. Erkeği sömürmek için yaratılmış bir canlı. Seni asla gerçekten sevmezler.
Gerçekten sevılmeye değer insanlar var
Acaba neredeler :D
Çıkıp çıkıp gelsinler buraya daa :D
Sevilmeye değerse neden sevmeyelim :D
Bazıları Değer Veriyor Gibi Görünüyor Sırf " Cinsellik" İçin, Ama Tabiki'de Sevgi Ve Değeri Fazlasıyla Hakeden Kadınlar Var.
Var dostum ben yane
Senin her yerin sevgi olsa bile yüzüne bakılmaz ecro :D
Sen artık bana komik gelmiyorsun ya engellicem
ggsafgasf
Sabır
Ben kimsenin kimseye değer verdiğini düşünmüyorum
Kafein hanım siz buralardamısınız ya :D
Eheheh çok ara veriyorsan oyle olur :D
Hahahaha yok yok dur daha çıtırızzz. Ama evet eski havası tadı tuzu yok. Eskisi kadar kaliteli insan da yok.
Yok canım bizi kim niye sevsin ki. 😏
Hehe işte bende onu diyorum :D:D (çiçek, nergiz)
Neye değer verelim başka
Erkekler sadece kendilerine değer veriyor.
Eceline mi susadın ula 😅
Öyle miymiş 😅
Bilmiyom ki soruyom bende :D
Bakalım o halde cevaplara 💁♀️
Çok kasmamak lazım.
Haklı bir yorum.
Bana veren yok 😒
Sen benim için çok değerlisin can arkadaşım (kalp)
Ya sende benim için öylesin canım arkadaşım 🫠🌸 bu arada detaydaki şarkının devamını getireyim, Я такая вся, что добиваться будешь год 🥳
Sigam sigma sigmaa boyyy sigma boyy sigma boyyy :D Rusça yazmadım hoş ingilizce bile o kadar anlamayacak insan varken...
Okumuyorlardır bile dhxbx
Sevilecek insan yok
Vermiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?