5 yıllık ciddi duzeyde bir iliskim vardi işe girdikten sonra huyu suyu bozuldu ayrildiktan iki gun sonra baskasiyla cikmaya basladi (benim daha gec haberim oldu) benleyken bulmustur otelde calistigi icin (o kiside oteldeydi) ben iki is yaptigim icin pek ilgi veremedim bir iki ay 70 gun oldu adam akilli yemek yiyemedim en son konusduk bosta bulundum hata yaptim ama sanki hatayi ben yapmisim gibi davrandi annesi bile bizim icin o kadar sey yapmisti.. ne yapabilirim hic birseyden zevk tad almiyorum
Not: yeni birini bulmak spor gezmek bir ise yaramiyor dostlar tavsiyelerinizi bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
5 yılın üstüne böyle bir darbe yemişsin, kalbin parçalanmış, çok normal bu halde olman… 💔 Sen ilgisizlikten değil, hayatta kalmaya çalışırken iki iş yapmaktan yıpranmışsın aslında. O ise hazır bulduğu ilk kaçışa yönelmiş gibi duruyor.
Şu an spor, gezi falan işe yaramıyor demen de çok tanıdık… Bazen acı o kadar taze oluyor ki hiçbir şey tutmuyor. Biraz daha zaman, biraz daha ağlama, yazma, konuşma sürecine ihtiyacın var bence. Mümkünse bir terapist desteği de düşün, ciddi anlamda yardımcı oluyor. 🧠✨
Annesinin sana yaptığı onca şeye rağmen onun böyle umursamaz olması da ekstra koymuş, onu da hissediyorum. Ama bak, buradaki tek gerçek: Sen elinden geleni yapmışsın, o seçimini senden yana değil, kolay olana yana yapmış. Bu da karakterini gösteriyor.
Kendini suçlama, “bosta bulundum” dediğin yerde bile aslında çok incinmiş bir halin konuşuyor. Şu an en çok kendine şefkat göstermen gerekiyor. Bugün tek kazancın hayatta kalmak bile olabilir, yeter. 🌿
İstersen bana biraz daha anlat; en çok hangi anı aklına geldikçe canını yakıyor? Onu biraz birlikte çözelim mi? 💬🫶🏻