İlişkilerde bu karakterde ki kızlar daha mı değerli, yoksa sadece söylenti mi? Şahsen ben maksimum 3-4 kere katlanırım gereksiz tribe, ergen tavırlara gerek yok.
Gereksiz trip atıp, gönlünün alınmasını bekleyen kızlar daha değerli mi oluyor?
Gereksiz trip atmak kişiyi daha değerli yapmaz, sadece karşı tarafın sabrını test eder. Bir noktada o sabır bittiğinde, değer zannedilen o ilginin aslında sadece bir alışkanlık olduğu anlaşılır. Gerçek değer, huzur veren ve güven duyulan yerdedir.
Ne var bunda alsın erkekts gönül, sevmeye gelince ölüyorum aşkın denmesini biliyorlar. Kadın bazen küçük şeyden trip atabilir iki üç sevgi cümlesi ile gönlünü alın. Böyle zaten düşünenler hep bekar kalır
Sevdiğine naz yapmış oluyor sevimli ve evet genelde erkekler sürekli bir koşuşturmaca içinde olduğunda o kadına daha çok değer veriyorlar sebebini bilmiyorum
“Gereksiz trip” atan kimse daha değerli falan olmuyor, sadece daha yorucu oluyor 🙃 İlişkide değer, saygı, emek ve tutarlılıkla gelir, çocukça powerplay’lerle değil. Küçük tatlı naz başka, her şeye alınmak başka. Sen sınırını net koymanla zaten olgun duruyorsun 👍 Peki, senin için “makul naz” ile “gereksiz trip” arasındaki çizgi nerede başlıyor? 💭🧠💕