+1 yılMantı değil hazır çorba da yapsa kıymet bilinir. Eve gelince hazır sofraya oturup karnını doyurmak çok güzel bir şey 😂 Uzun yıllar yalnız yaşayınca insan yediği şeyin ne olduğuna değil onun için hazırlanmış olmasına bakıyor sadece 😂
Eline sağlık mortsit. Umarım ev halkı beğenip tebrik etmiştir 😂
Sana mantı borcu mu yazsam canım çekti şimdi bak 🤔🤔128 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😂 ev halkına değil kendime yaptım 😂 bi başıma oturup afiyetle yedim🤭
- +1 yıl
Mantıyı çiğneyip yutmanı sağlayan dişlerinin kıymetini bildin mi peki 🤔
- +1 yıl
Neden 🤔🙄
- +1 yıl
Mantı yapan kızların kıymeti bilinecek ama o mantıyı yutmaya yardım eden dişlerin kıymeti bilinmeyevek mi 🙄 çok düşüncesizsin 🙄 mantı yapan kızların kıymetini bilmeyenlerde ne farkın kaldı şimdi 🙄🙄
- +1 yıl
Canım dişlerim🤩 biliyorum tabiki fırçalıyprum her gün daha napim🤔
- +1 yıl
Dahasına gerek yok. Kıymetlerini bil. Onları sev 😇 onlarla lahmacun çiğne 😇 ve onlara bana lahmacun yedirdiğini seyrettir.
Bunu nasıl mı yapacaksın 👀
Bana lahmacun yedirirken gülümseyerek 🤤🤤🤤 - +1 yıl
Sana niye lahmacun yediriyorum🤔 az ye uşak tut😂
- +1 yıl
Dişlerin mutlu olsun diye. Onları mutlu etmek istemez misin 😇
Az yiyemem. Yani uşak da tutamam 😔 - +1 yıl
Sinirlerim dişlerimden daha önemli. Sinirlerim sinirlenmemeli😂😂
- +1 yıl
Hayır hayır. Sakin olsunlar 😂
Al bşraz şundan dinle. Sakinleş 😂
https://youtu.be/3Dig4iLtWJA - +1 yıl
Bu ne ıyyy😱 Chopin spring waltz dinliyorum ninni tadında. 😂 çok tanıdık gelen bir şey gibi🤔 hani dilimin ucunda deriz ya tam sölicek gibi ama bi türlü o söz ağızdan çıkmıyor gibi.
- +1 yıl
Zorla hafızanı biraz. Gelir aklına, çıkar ağzından belki 👀
Yahu üç farklı yerde konu nasıl senin hafızana geldi sırayla 🤔
Demek bu geciktirmeye gelmeyecek bir mesele. Hemen halletmemiz gerekiyor 🥴🥴 - +1 yıl
Hafıza değil his bu😂 benzetmeydi o 🤔
- +1 yıl
Ben pek benzetemedim 😐 😂😂
- +1 yıl
Yaaa ıyy sen anlama 😂 ben anlayım yeter😂
- +1 yıl
İğrenç bir benzetme yaptın sanırım 🤔 ben çok mu ponçik kaldım duruma çok mu aptalım yoksa 🤔😂😂
- +1 yıl
İğrenç mi🤔 neyse bişi demicem
- +1 yıl
Hala Fransızım olaya 😂
- +1 yıl
Öyle kal
- +1 yıl
Mantısını yediğim kızın değerini bilirim 😂 o da mantısını yedim diye benim değerimi bilsin 🤔😂
- +1 yıl
😂😂 mantı yapan enayi bulursan kıymetini bil tabi🙄
- +1 yıl
Enayilikle ne alakası var. Ölmüşlerin ruhu için karnımı doyuracak. Sevap point kasacak sayemde 😇😇
Sevap point kasmak ister misin nunucum 😇😇 - +1 yıl
Sen kıymetimi bilmesende olur😂😂😂
- +1 yıl
Amacım karnımı doyurmak değil, senin sevap almana yardımcı olmak :/
- +1 yıl
Bende çok var, sende az varmış sen bana yap🤤 bol bol sevap kasarsın😇
- +1 yıl
Bende az olduğunu nereden biliyorsun 🤔 belki bende daha çok vardır 😂
- +1 yıl
Müneccim nunu hazretleri bilir😇😂😂
- +1 yıl
Saygılar nunu hazretleri 😂
En İyi Cevaplar
"Eşeğe cilve yap demişler kuyruk altından zart zurt zart zurt osurmuş"
Siz mantıyı eşeğe yaparsanız kıymeti bilinmez ne yazık ki...23 Yorumla- +1 yıl
Eig seçicem 😂 böyle haklı bi yorum görmedim 😂 harbi olay tam budur 😂
- +1 yıl
Rşcalar😇
Erkekler için mantıyı kendinin yapıp yapmaması pek bir şey ifade etmiyor. Mantı yaptığın için mutlu olucak kişi annen veya kayınvalidendir. Evde eşine mantı yaparsın yer, karnı doyar, eline sağlık der. Ama dışardaki dudağı rujlu, orası burası ayrı oynayan kadına bakar, kıymet bilir.
10 Yorumla
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mantının yapılışının ne kadar zahmetli olduğunu bilen birisi ancak mantı yapan kızın kıymetini bilir.
Genelde, erkekler dudağından ruju ayağından topukluyu eksik etmeyen kızların kıymetini bilirler.😃33 Yorumla- +1 yıl
Aynen o yüzden vazgeçtim bir daha yapmam gidip oje sürecem birazdan 😂😂
- +1 yıl
Yarın hemen yapıyorum bunu 😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Yeme & İçme konusunda 331 cevap paylaştı. Eski sevgilim çok hamarattı, mantılar, börekler açardı. Kıymetini biliyordum ama kıymetimiz bilinmedi. 🙂 Hayatıma girecek insanların hamaratlik durumlarıyla ilgilenmiyorum. Beraber reçele, hazır çorbaya kuru ekmek de banarız yeter ki kalbimiz birbirimiz için atsın, mantı yemesekte olur.
20 Yorumla
+1 yılMantı yapıp o güzel narin ellerini yormasın, hazır alırız. Gerekirse vatanı kayseriden getirtiriz yeter ki istesin hatun...
10 YorumlaKayseriliyim ve ayda en az bir kere o mantının başına geçirirler seni 😂 ben de daha bugün yaptım ama alışığım ben 😅😅
23 Yorumla- +1 yıl
Ooo😂 ustası burdaymış 😂 sanada afiyet olsun ellerine sağlık🤩🥳
- +1 yıl
Teşekkürler🙏 🥰
Elinize sağlık. Sizin orada salçayı az mı kullanırlar?
Biz biraz daha sulu ve salçalı yaparız. Rengi kırmızı olur.13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😍🥰 2 çeşit yaparız biz biri bu kayseri mantısı salça olmaz bunda. Diğeri sulu mantı deriz, salça kavurur suyu öyle kaynatır salçalı suda haşlar süzmeden öyle sulu halde yeriz oda çok güzel olur bugün hamuru ikiye böldüm bir kısmını salçalı sulu pişirdim ama fotoya koymadım 😂 keşke onuda koysaydım dedim şimdi
- +1 yıl
Teşekkür ederim💕
Olmamış tekrar yap ve bizimla diğılsın diyecek birileri olmadığını görücüye de çıkmayacağını düşünürsek göm gitsin 😋
16 Yorumla- +1 yıl
Boşlar hep konuşur 😂 teşekkür ederim😘💕
- +1 yıl
Ahahha koklayarak seçsek ben yine kelek seçerdim 😂 twerk mantıdan daha zor kız😂
- +1 yıl
Ahahha ağzının tadı bozulmasın kız güzel kardeşlere değmez yorma ağzını 😂
40 yılın başı yapıp bir 40 yıl daha yapmayacağın mantıdan bir kaşığa 40 tane sığdırmayı başarabildin mi peki
11 Yorumla- +1 yıl
Eski usul tahta kaşığa koca köyü sığdırırırm ben😂😂
Afiyet olsun güzel görünüyor ellerine sağlık 😄
İnşallah bilinir 😐22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🥰😍🥳
+1 yılSen yaptın? Gözümle görsem yine inanmam altında bişey ararım. 😄
16 Yorumla- +1 yıl
😂😂 altında üstünde yoğurt var mis gibi🤤 böylesini arasan bulamazsın 😂
- +1 yıl
Biraz fazla pişmiş gibi görünüyor 😄
- +1 yıl
Başka foto koymuşlar kızarmış falan o fazla pişmiştir benimki tam 😂
- +1 yıl
Başka kötüleyecek bişeyim kalmadı tabağına iyi puan vermek zorundayım 🤝🏼
- +1 yıl
😂😂😂 bir dahakine kusursuz yapmicam sen bahane bulda sevin diye 😂
- +1 yıl
Yuppi
- Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel yapmışsın kız bunu yapamayanlar da var pes etme 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Motive oldum allah razı olsun 😂😂
- +1 yıl
Senden de 😃😃
Bir kere tüm gün uğraşıp yaptım kimse beğenmedi jsj o günden beri bıraktım
11 Yorumla- +1 yıl
Onların nezaketsizliği. Ne kadar kötü olabilirki hamur kıyma ve yogurt her türlü güzel zaten🤔 kendine yap yaparsan boş ver ben öyle yaptım😂
+1 yılmantı sarma yapan
içli köfteyi bilen kızlar candır
müzeye konulması gerekiyor :)13 Yorumla- +1 yıl
Konum atıyorum gelip alsınlar hangi müzeye koyucaklar beni🤔😂😂😂
- +1 yıl
bence de
koysunlar hemen seni müzeye :D - +1 yıl
😂😂 teşekkür ederim
+1 yılYapmayan için de joker bir şey olsun ama adzx 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Yapmayan kızların kıymeti biliniyormuş herkes öyle diyor 😂😂 yalan mı🤔😂
- +1 yıl
Yapmayan kizların karşısına da düzgün erkek çıkmıyormuş ahahjasjx😂
+1 yılHazır mantı yapmanın makarna yapmakdan farkı yok bence dolma yapsın mümkünse benim hatun adayı 🤣
19 Yorumla- +1 yıl
Hazır mantı ne alaka🤔 un su tuzla yapılan hamurun neyi hazır değirmen olup unuda benmi öğüteyim yuh 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hanımefendi yalnış anladınız fotoğraftan ziyade genel görüşümü söyledim 🤣
- +1 yıl
Mantı el ile yapılmışsa saygı duyarım lakin ben hamaratlığı biber ile ölçerim 🤣
- +1 yıl
*Biber Dolması
- +1 yıl
Biber dolması 🙄 o daha basit onun bi olayı yok. Hamarat değilim olmak da istemem 😂 aç karnımı doyurayım yeter bana 😂🤣
- +1 yıl
Biber Dolması aşığıyım 🤣 Mantı da ne buluyorlar şaşarım 🤣
- +1 yıl
Mantı bende sevmem canım çekti yaptım kırk yılda bir aklıma gelir 😂😂
- +1 yıl
Eline sağlık afiyet olsun abla 😅
- +1 yıl
Teşekkürler🙏
- Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKıymetini bilecek erkeğe her gün mantı yapasım var 🤣🤣
14 Yorumla- +1 yıl
Hergün mü😱 maşallah😱😂
- +1 yıl
Hey maşallah 🤣🤣 Aşk buu 😍😍
- +1 yıl
😂ey aşk nelere kadirsin 😂
- +1 yıl
Aynnnn 😂😂
- Yeme & İçme konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılBeğenirsem elini öperim helal olsun diyip mantı bu be :D
17 Yorumla- +1 yıl
Beğenilmeme ihtimali yok😎 elimi öpebilirsin😂
- +1 yıl
Yemedik kızım alalala ya :D
- +1 yıl
Yemiş kadar oldun 😂
- +1 yıl
Bende çok güzel içli köfte yaparim mantida neymiş :, P
- +1 yıl
İçli köfte hiç sevmem 😂😂😂
- +1 yıl
O da sana bayılmiyor zaten :₺
- +1 yıl
Aynen çünkü ölür bana🤣
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılMantıyı bende yapabiliyorum ama yine de kıymeti bilinmeli ahahha
13 Yorumla- +1 yıl
Mantı yapan beylerinde bilinmeli 😂
- +1 yıl
Ah efenm kesinlikle haklısınız 😄
- +1 yıl
😂😂
+1 yılBen mantı sıkma aşamasını severim de yoğurmak açmak vs hiç bana göre değl bide yemem
13 Yorumla- +1 yıl
O kadar yapıp yemiyo musun😱 kim yiyosa o kapasın kız boşver😂😂
- +1 yıl
Babama kıyamam ki ya, kendime özel patatesli yapıyorum ahahajmxlaöx afiyet olsun bu arada
- +1 yıl
yaaa 😂
Teşekkür ederim 🥰🤩
- Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılEl emeği ile yapmak çok daha lezzet katıyor emin ol eline sağlık 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Orası öyle tabiki evde yapılan mantı daha lezzetli. Teşekkür ederim 🥰
+1 yılHazır mantı sizin sektörü de bitirdi be kızlar.
11 Yorumla- +1 yıl
Sorma 😂
- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılTwerk yapan kızlar için mantı yapan kızları üzdük. Karnımız aç ama gözümüz doydu
21 Yorumla- +1 yıl
Ahahahshsha olay budur😂😂
Mantı çok yorucu, üstelik lezzetli bir şey bile değil. Lazanya hariç içine kıyma giren bi şeyin lezzetli olması imkansız zaten. 🤢 Elinize sağlık yine de.
10 YorumlaBilinir, hadi bana bi mantı yapın da kıymetinizi bileyim kızlar 🤕
20 Yorumla20dk. da hem hamurunu yuguruyorum, hem açip dolduruyorum hem de pisirmek uzere tencereye atiyorum.. zor gelmiyor bana
10 Yorumla
+1 yılkardeşim bayılır mantı ya yanı 1 tencere koy onune yarısını goturur... ben olmasada aramam. elıne saglık
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 302 cevap paylaştı. Mantı yapan erkek olarak bizim bile kıymetimiz bilinmiyor 😅
Kızların işi daha zor.
Kıymetinizi bilene değil süründürene aşık oluyorsunuz siz😅10 YorumlaMantının yapılışı zahmetlidir. Kıymeti bilinmeli yapanın. Gerçi ben sevmem ama kıymet bilirim.
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılBilinmez aşkım ama önemli değil kendimiz için yapıp yeriz erkekler dışarıda yesin jskdksks
20 Yorumla
+1 yılValla mantı kolay geliyor bana. İçli köfte daha zor, o inceliğini ayarlamak şeklini ayarlamak
20 Yorumla
+1 yılYok bilinmiyor yormayın kendinizi ya da bizimki bilmiyor bilemedim 😃🤭🤭
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 398 cevap paylaştı.
+1 yılDün bende yaptım abartılacak bir şey değil çok kolay mantı yapmakta ne var sanki🤭
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılÇorba kaynatan kadina da razi olmak lazim manti çok üst perde yemek 🤣
10 Yorumla
+1 yılEn sevdiği yemek mantı olan erkekler iyi bilir, mesela ben 😀
10 Yorumla
+1 yılEn sevdiğim yemektir, ellerine sağlık 😋 Valla akıllı insan bilir kıymetini
10 Yorumla
+1 yılKız tepsi mantısı yapsan mantının adını duymak istemezsin 😂 zahmetli ama nefis yahu 😍
10 YorumlaMantıyla bilinen kıymetin. ( kıymetli ) olucanı düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılKolay mantı tarifleri var onları denersin bidahakine
10 Yorumla
+1 yılBen çok severim. Yaparım da. Mükemmel oluyor🤌 ne çilesi yahu bana terapi valla.
10 Yorumla
+1 yılSaçını süpüge edenlerin kîymeti bilinmeyen şu dünyada bir mantı nedir ki.
13 Yorumla- +1 yıl
E akıllı olsun saçını süpürge etmesin onlar da 🤷🏼♀️
- +1 yıl
@Engineer922 aynen öyle kise için değmez
- +1 yıl
Değmez tabi
Biri benim için mantı yapsa kıymetini bilirim ve ben de ona ıslak kek yaparım.
10 Yorumla
+1 yılSuperfresh al kaynat niye bukadar uğraşıyonuz ki
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı.
+1 yılBilinmez değeri... Bir şey yapma kuru ekmek köy önüne daha değerli olursun, bu işler böyle..
10 Yorumla
+1 yılmantı açmak benim için bebek oyuncağı ama sadece evde babam annem rica ettiğinde açarım
10 Yorumla
+1 yılValla sevgiye muhtaç yemeği falan bırak sevgi yetiyor la
10 YorumlaBence bilinmez, marketlerde hazir ve lezzetli mantilar varken hele
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 320 cevap paylaştı.
+1 yılMantı yapıyorum, baklava açıyorum, her türlü yemek hamur işi yapıyorum bugüne kadar kıymetimi bilen olmadı..
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı.
+1 yılHazırı hatta el yapması hazırı olan bir şey için zaman kaybetmek zaten çok saçma.
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Gerçekten becerebiliyorlarsa niye bilinmesin
10 Yorumla
+1 yılPeki ya mantı yapan erkeğin her yemeği yapabilen sivilde 7 sene aşçılık yapan daha sonra TSK DA Uzman çavuş olup komando birliğinde görev alıp şuanda Suriye'de olan? Değerim bilinirmi?
10 Yorumla
+1 yılHazır mantı var bimde.
11 Yorumla- +1 yıl
allah razı olsun hiç bilmiyoduk
+1 yılAy canım çekti gece gece ya, etmen guzum
120 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Vallahi fena çekti ya, pff, torti ayıpsın
- +1 yıl
Kusura bakma aşko 🥺
- +1 yıl
Borcun olsun, üzdün bari telafi et ablası
- +1 yıl
Haydaa😂 ee şeyy konu neydi 🤔😂😂
- +1 yıl
Ohoo, bişi yokk bişii yokk, rüyaydı abla rüyaydı geçti sjdjd
- +1 yıl
He iyi uyanayım o zaman rahat rahat🤣😂🤭
- +1 yıl
Ayıp bee, bir mantı ısmarlamamak için de girilmez ulaa şu hallere sndjd
- +1 yıl
150 tl kız 😂 şu ekonomi de her şeye girilir borca girilmez 😂😂
- +1 yıl
Vay be abla, bu mudur, cık cık cık
- +1 yıl
Sen ısmarla😍
- +1 yıl
Havalar da tam ısınamadı yaaw
- +1 yıl
Çok ayıp🙄 bi mantı ısmarlamamk için hallere bak 🤔😂😂
- +1 yıl
Nasılmışşş ssjdhdj
- +1 yıl
Sen bana uyma😂 hadi bana bi mantı ısmarlada utandır beni 😂🤭🤭
- +1 yıl
Gel ayıpsın, ben ağırlamaktan hoşlanırım bazılarının aksine sndjd 🌸💙
- +1 yıl
Lafta ben de derim kız🤔 lafla sen iste dünyayi bile sererim ama laf işte ümit vermeyi sevmiyorum 😂
- +1 yıl
Aynen öyle, realist olman daha güzel, doydum şu an ablasıı, 💙🌸
- +1 yıl
Teşekkür aşko 🥰🤩
- +1 yıl
Rica aşko 🐱
+1 yılHerkesin yapabileceği bişey. Bir numarası yok. Ama kendi canım çekmediği sürece hickimse için bu kadar uğraşa girmem şahsen
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben de mantı yapıyom xd
11 Yorumla- +1 yıl
Mantı yapan erkekleri üzmeyin kızlar😂😂
+1 yılbi kasıga 40 tane gelıyor mu dfkjsdlkfc
11 Yorumla- +1 yıl
39 geldi olmaz mı 🤔 nolur olsun😂😂😂
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılKeşke bilinse ama bilinmez aşkom
15 Yorumla- +1 yıl
Bilmeyenler utanır mı🤔 sanmam😂
- +1 yıl
Bu hayatta mantıyı sadece kendime açarım😂 kendimin kıymetini biliyorum😋
- +1 yıl
Ahahhah bende öyle yaptım 🤭 kendime kadar 😂😂
- +1 yıl
Ohh afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤩
Eline sağlık 2saat uğraş 5dkda yeniyo bitiyo 😂
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤩🥰 5 dakka oldu olmadı bitti🥺
- +1 yıl
😂😂 hüzünlü ama mutlu son
- +1 yıl
Öğğğyk deme deme duymadım ki 😱😂
+1 yılYemrknyapmakla bişey olmuyor artık
12 Yorumla- +1 yıl
Gül gibi erkek olmalda bişey olmuyor işte🤣🤣🤣
- +1 yıl
İyi erkek bulmak zordur gül gibisini imkansız 😏
Yeme & İçme konusunda 847 cevap paylaştı. Eşim yorulmasın ben marketten satın alırım.
12 Yorumla- +1 yıl
Ben yardım edeyim ben yapayım demek yok 😂
- +1 yıl
O da olur aslında tatlı olur :D
Kurabiye ya da sarma yapmaktansa mantı yapmayı tercih ederim
20 Yorumla
+1 yılel de yapılmış mantıları pek sevmiyorum ben markette hazır yapılanlar daha iyi geliyor
10 YorumlaSadece mantı değil bütün yemekleri yapan kızların kıymeti bilinmeli
10 Yorumla- Devamını Gör (63)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 