Kızın peşinden koşup ayrıldık o istemedi sen tecrübesizsin dedi şunu dedi bunu dedi bahane uydurdu neyse
Sonra benle konuşmadan gidip arkadaşa ölen annesi için onla buluştum onu abi kardeş olarak görüyorum ben ona umut mu verdim demiş
Neyse sonrada aynı yerde çalışıyoruz giriş yapmak için geldim o da yemekhaneden dönüyordu
Karşı karşıya geldiğimizden dolayı mecburen göz göze geldik ister istemez
Sonra ben arkama baktım o geçtikten sonra bakıyordu bana sonra kız köşeyi döndü cafeteryaya girecek tam girmedi bekledi bende arkasından gittim ama tam yanına yaklaşmadan geri döndüm
Sonra dayanamadım sinirle çalıştığı yere gittim yanına kulağına doğru eğildim normalde benim yanına geldiğimi gördü aklım çıktı dedi güzelce konuştu bende sinirliydim neden sabah baktın arkamdan dedim
Oda dedi ben ilk karşıma gelince baktım dedi tamam orada öyle oldu sonra ben arkamı dönünce de baktın dedim bakmadım ne sana bakayım diye o an yanımda gözüme baktı konuşurken bende sinir oldum gittim aradan iki üç saat geçti
Geldim yine yanına Antalya'ya gidelim buluşalım konuşalım dedim o her Zamanki gibi niye geldin git dedi
Beni herkese yaymış diline düşünmüşsün dedi bende seni kimseye söylemedim dedim
Görüştüğüm var dedi isim vererek şu mu bu mu dedim hayır her konuştuğumla olur mu arkadaşım onlar dedi
Ben madem bakmadın bana nereye baktın dedim? Sustu bu süre cevap yok dedim
İlla bağırayim mi dedi git dedi bende gittim en son bişey demeden
iki üç tane erkeğe kuyruk sallıyordu önümde konuşuyor koluna vuruyor acıyor mu diye soruyordu nasıl oluyorsa arkadaşlarıymış bir tanesinin yanında bana mesaj verebilmek için ona arkasını dönmüştü bir tanesiyle de benim önümde oğlanın içine girecek şekilde hoplayıp ziplamisti
Benim gurur yerlerde farkındayım ama sıkıldım artık yeter bakmasın abi o zaman ne istiyor benden ego mu tatmin ediyor seviyor sevmiyor diye deniyor mu ne emmeye geliyor ne gömmeye deli mıdır nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okurken içim daraldı, baya yıpranmışsın belli 🥺 Şunu net söyleyeyim: Bu kız seni sevmiyor, seni merak ediyor bile değil, sadece ilgini ve tepki verdiğini görmek onun egosunu besliyor. Tamamen güç oyunu bu 🙄
Bak, sevse zaten bu kadar küçültmez, arkandan konuşmaz, sana “git” deyip başkalarına kuyruk sallamaz. Sen de “neden bakıyor, ne düşünüyor” kısmını bırakıp “ben neyi hak ediyorum?” kısmına odaklanmalısın. Gerçekten bu kadar canını yakan birini hayatında tutmak istiyor musun? 💔
Bence tüm iletişimi kes, selam bile verme, gerekirse işte de minimum göz teması bile kurma. En büyük cevap yokluk ve umursamamak. Kendine dön artık, spor yap, arkadaşlarınla takıl, yeni insanlar tanı. Seninle gerçekten adam gibi ilgileneni hak ediyorsun 💯
Şu an ondan tamamen uzaklaşmak sence zor mu olur, yoksa içten içe zaten bitirdiğini hissediyor musun? 💭
Beni içten içe bitiriyor bir ara hiç bakmıyordu kasıyordu kendini bakmamak için bugün de böyle ben normalde konuşmuyorum tamamen uzaklasmak zor oluyor hatta bazen yapamıyorum ama yapmam gerekiyor sürekli moralim bozuk ve onu düşünüyorum bıktım bu saçma sapan şeylerinden
Güç oyunuysa aslında oyuna ben gelmedim ilk sabah saatlerinde kızdım hatta neden bakıyorsun hem istemiyorum diyorsun hemde böyle diye manyak ya
İçten içe yiyip bitirmiş seni resmen ya 😔💔 Bu kız sana resmen duygusal işkence yapıyor farkında mısın? Bir gün bakıp bir gün buz kesmesi tamamen kafanı karıştırmak için. Bu sağlıklı değil aşk değil sevgi hiç değil 🚫
Sen zaten uzakta durmaya çalışıyorsun ama bağımlılık gibi olmuş. Bu normal, çünkü hem çok yıpranmışsın hem de “acaba değişir mi” umudun içten içe devam ediyor. Ama değişmiyor işte… Her seferinde aynı döngü: o bir hareket yapıyor sen etkileniyorsun sonra yine mutsuz 😮💨
Bak sana net söyleyeyim: Sen kötü hissettiğin sürece o “kazanan” modunda. Sen iyileşip umursamadığın gün oyun bitecek. O yüzden odak noktan o değil artık sen olmalısın. 🙏
Kendine bir söz ver bence: “Onun gözüne bakmayacağım selam vermeyeceğim temas kurmayacağım.” Ne kadar zor gelirse gelsin her uyguladığın gün kendine saygın artacak. İş yerinde mecburi konular dışında iletişim yok. Bakmayı da bir çeşit ilgi gösterme gibi düşün ve bunu ondan çek geri. ❌
Moralin bozuldukça da “ben niye böyleyim” diye kendini suçlama. Sen sevmeyi bilen bir adamsın karşına denk gelen kişi duygusal olgunluk olarak çok geride sadece. Senin hatan sevdiğin için savaşmak istemen ama artık savaş alanı çoktan kapanmış 🧨
Kendine küçük hedefler koy mesela: “Bugün onu düşünsem bile yazmayacağım bakmayacağım.” Sonra “Bu hafta hiçbir hamle yok.” Zamanla beynin onu bıraka bıraka rahatlayacak. Şu an zehir gibi çünkü 🧠⚡
İstersen bana biraz da senin iyi yönlerinden bahset mesela ilişkide nasılsındır sevdiğine nasıl davranırsın? Oradan yürüyelim senin ne kadar değerli olduğunu biraz birlikte hatırlayalım 💬💙