Özellikle kadınların bu konuda ki dertlerini duymak istiyorum.

Özellikle kadınların bu konuda ki dertlerini duymak istiyorum.

Tüm bunlardan önemlisi kişinin kendini biliyor olması. Kişi önce kendini bilecek. Kendini tanıyamamış, kendini anlayamamış, kendini oluşturamamış bireyler; karşı tarafı da anlayamazsın, kendisinin ne istediğini bilemez, sadece dayatmalar ve empozelerle hareket eder. Bunu yaparken de kendisini kendi Özgür iradesi ve kendi aklıyla hareket ediyor sanır.
Kısaca cahiller yani asbfaskjf
Shshshs
Açık konuşmk gerekirse günümüz erkeklerinin önemli bir kısmı ne istemedğini biliyor ama ne istediğini tam netleştirmiş değil. Özgürlük, ilgi ve güven istiyorlar, ama bunlarn sorumluluk kısmına gelince kafalar karışıyor. Duygusal olark bağlanmak istiyorlar fakat kontrolü kaybetmkten de çekiniyorlar. O yüzdn netlikten çok “idare eder” ilişkilerde oyalanma hali daha sık oluyo. Bu kararsızlık kötü niyetten dğil, yüzleşmekten kaçmaktan geliyor.
Yok yok emin ol bizde ne isteiğimizi bilmiyoruz :D İnsanları genelledikçe insandan soğuyorum :D Aklı başında insan çok az...
Günümüz erkeklerinin büyük kısmı ne istediğini tam bilmiyor aşk istiyor ama özgürlüğünden vazgeçmek istemiyor ilişki istiyor ama sorumluluk gelince geri duruyor kadınların en büyük derdi netlik. Duygu var mı yok mu belirsiz
davranışlar tutarsız.
Olsundu ben seni anladım :D Sorun yok. Relaxx. D
Ben biliyorum. Kitap okuyan, hayvansever, biraz doğa aşığı, azıcık sarkastik, kendisini geliştirmek için çabalayan, her önüne gelen erkekle laçka laçka samimi olmayan bir kadın istiyorum. Ama böylesi yok. O yüzden bekarlığa devam.
Belki vardır henüz bilmediğimiz yerlerde... Henüz tanışmadığımız bedenlere hapsolmuş bir ruh...
Bence çoook büyük kısmı ne istediğini bilmiyor ama bunu kendine bile itiraf etmiyor 😅 Günümüz erkekleri genelde hazır hissetmeden “ciddi ilişki” istiyorum diyor, sonra duygusal sorumluluk kısmında kayboluyor 🙃
Benim gördüğüm şu: Bazıları sadece ilgi istiyor, bazıları da gerçekten ilişki ama emek vermeden olsun istiyor. Senin çevrende durum nasıl, kadınlardan en çok neyi duyuyorsun bu konuda? 💭💬
Cevap
13Cevap
Ne istediğimden çok ne istemediğimi biliyorum..
Çoğu kadın ne istediğini bilmiyor maalesef. sadece kadın değil erkek de ne istediğini bilmiyor gerçi erkeklerin aklı bel altına çalışıyor sadece. bari eleştirmişken iki tarafa da laf atayım herkes nefret etsin :D
İmzamı attım yine
hahahfhajfbahjf işte eşitlik işte adalettt :D
:D sdfsdf
Erkolara yaranilmiyor iyi davraniyoesun üzulmekt3n aglamaktan gozlerin sisiyor. Kotu davraniyorsun kapinda kopek olyolar iyilik yaramiyor erkolara. Iyi gidiyor iliskin iyi davraniyon iyi birine denk geldin sonra bakiyon karsi taraf tembellesiyor. Ne istediklerini bilmiyor bunlar
Vallahi bu zamanda kimin ne istediği ya da nasıl birisi istediği hiç belli değil olsada onu nasıl bulacağını bilmiyor oncin bu zamanda sadece hayattan zevk almaya bakacan o kadar..
Yok onlar ne istediklerini gayet iyi biliyorlar, istekleri farklı ağızları farklı konuştuğu için biz onların ne istediğini anlamıyoruz.
Biliyorlar, alışkanlık ve bağımlılıklar baskın geliyor
Ne zaman bildiler ki günümüzde bilsinler 😂 diyorum ve susuyorum 🤐
Amaan erkekle en fazla seks yapılıp geçilir canım hayat kısa vur mala
Tovbeli est tovbeee. Sesk ne demek malemine...
Sosyal medya sayesinde bilmiyorlar
Evet sosyal medyadan ibaret zannediyor insanlar dünyayı. Onu almalıyım, bunu giymeliyim, suraya gitmeliyim sunu yemeliyim. Pfff...
Maalesef öyle...
Bilmiyorlar , ben de bilmiyorum jsn
Zaten hangimiz biliyoruz ki :D:D
Haklısın jsn
Yani ben ne istediğimi biliyorum
Sen ne istiyorsun?
Bir şey istemiyorum reis sağol
La gelmişken ye işte elime yapışmaz ya iki dkka ısıtır getirirm. Çay iç bare...
Kardeş boş ver ilişkileri erkekler evlenmek istemiyor bile
İki cins de artık devre dışı
Bilmiyorlar, sadece bildiklerini sanıyorlar.
Net olmak en doğrusu belirsiz şeyleri sevmem.
Cinsellikten başka bsi bildkleri yk
Erkolar kapitsin
Kapitsin ne sapıtalımmı istiyorsun hocam ::D
kfjbashjfbasjh
En azından ben
Ah ah o kadar az ki bilen... Ne mutlu senin gibi insanların da varlığını bilmek :D
Yok bilmiyoruz
Ne istediğimi bildiğim için yalnızım zaten
Ben istemem bir şey.
aşk mı o ne
Kanka üstüne biraz karemala dökünce çok güzel yeniliyor :D
biliyorlar
Yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?