Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor mu, platonik mi yoksa sadece arkadaşlık mı var?

Hoslandıgım cocukla bayadır arkadasız ve bizi genel olarak çok shiplemeye basladılar ve bu cocukta hıcbırıne cevap vermıyor. Ayrıca bana hep temas edıyor mesela belimden tutup beni kenara cekmıstı 2 defa ve normalde kızlara temas eden biri değil arada bir elimi tutuyor KALBİM FENASAL CARPIYORRR!!! Sonrasında ise en önemli olay olarak ; dışarda karşılaşmıştık yanında arkadasları vardı ben de şakasına “Iyy” dedim o da dediki “Iyyy beyaza da burdaymış” yaptı sonra arkadasları dediki “ bu senin bahsettiğin beyza değil mi” dediler o da ne bahsetmısım dedı ve sınırlıce baktı uyarı gıbıydı sonra ben de dedım ne bahsetmıs benım hakkımda dedım arkadaslarıda su platonık oldugun beyza değil mi dedi biri diğeri ise baya guldu ve sok oldu sankı dıgerı soylememesı gereken bıdey sıylemıs gıbı sonra ise Hoslandıgım cocuk sınırlıce baktı ve dedıkı soyle seyler soylemeyın kız gervk sanıcka dedıııı

Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor mu, platonik mi yoksa sadece arkadaşlık mı var?
Cevapla