Eşimden sevgi göremeyince içimdeki sevgisizlik ve boşluk hissiyle nasıl baş edebilirim?

Eşimden sevgi bekliyorum. Açıkça dile getiriyorum. Ama artık içimde bazı hormon ve duygular öldü. Yaşadığımız süreçler, kavgalar. Artık onunda benimde kalplerimiz cok kırıldı. Yıprandık. Kendimi çok sevgisiz hissediyorum. Önceden çok mücadele ederdim. Ama bu mücadele duygumu son konuşmamızda yitirdim. Karşımda beni manipule edip, kullanmak isteyen, sevmeyen biri olduğunu hissettim. Sevgisini isteyemiyorum. Onu sevemiyorum. Bazı şeyleri kısa bir süredir düzene soktuk sanki ama içimiz öldü. Burdan döner mi? Tekrar sever miyiz? Bu süreçte kalbimdeki boşluğu nasil doldurabilirim?

Eşimden sevgi göremeyince içimdeki sevgisizlik ve boşluk hissiyle nasıl baş edebilirim?
Cevapla