Nişan yapacağım kızla 3 yıl bir ilişkimiz oldu nişana yakın sorun yaşadık ilişkimiz bitti ve sonra ben sevdiğim için peşini bırakmadım yeniden sevgili olduk son 6 aydır 3 yılda olduğu gibi herşeyi en güzeliyle en iyisiyle yaşamaya devam ediyorduk yatak vs her şey devamdı her haftanın en az 1 günü benle beraber oluyordu aşkım diyordu geçen senenin Haziran ayında bir akşam evinin oraya gittiğimde başka bir erkeğin arabasından inerken gördüm ve kendisini bırakıp yazıklar olsun diyerek arabama binip gidecekken zorla arabaya atladı kuzenim sadece seni seviyorum sadece seninle bişeyler yaşıyorum sadece senin oldum seni kimseye değişmem herkes gider sen kalırsın diye bir şekilde ikna etti beni o günden sonra geçen 6 aylık süreç kabus gibiydi neredeyse her akşam iş çıkışları evime geliyor gelmese bile işten alıyorum bana aşkım diyor dudaklarımı öpüyor herşeyi yaşamaya devam ediyor sevdiğini söylüyor her dakka arıyor mesaj atıyor bizi paylaşıyor ve herşeyi benimle yaşamaya devam ediyordu sonrasında ise mutlu gözüksemde aklımda o akşamdan sonra hep bir şüphe gezindi arada yakaladığım bazı fiziksel izler oldu vücudunda kalçasında göğsünde vs inkar etti başkasıyla alakalı değil dedi her zaman o gördüğüm akşamdan 2 gün sonra yanımda telefonu çaldı panik oldu açtırdım ve başka bir erkek çıktı hemen elini bıraktım arkamı döndüm giderken durdurdu ağladı o gün itiraf etti o akşam kuzenim değildi peşimi bırakmayan belalı bir tip alkolik yanımda sigara içiyor kahve içtik sadece beni eve bıraktı dedi o günden sonra her yerden engelledim istemiyorum üzerine toprak attım dedi yani artık başka biri olduğunu biliyordum ama halen bana seni seviyorum diyor herşeyi benle yaşıyor neredeyse 7 hafta 7 pazar tüm boş anlarını sadece bana ayırıyor evime geliyor du benimle tüm yaz 3 kez denize geliyor sonra ben sık sık o adam o adam diye sorgulamaya kurcalamaya başladım geçen haftaya kadar her şey normal gidiyordu yine aşkım demeye öpmeye sarılmaya özel şeyler yaşamaya devam ediyorduk geçen hafta trendyolunda bir otel adresi gördüm bizim gittiğimiz otelden alakasızdı sorguladım sonra eve gittiğinde beni her yerden engelledi 6 ay olmuştu o gece arabasından inerken gördüğüm andan bu güne o insana ulaştım ve oda onunla 6 aydır sevgili olduğunu söyledi ona herşeyi anlatsam da ilişkileri devam ediyor 3 sene her şey güzeldi asla ihanet etmedi buna adım kadar eminim ama son 6 ayda ne olduysa ne bana ne o adama yol verebildi hep inkar bana sadece sen varsın dedi en çok zamanı bana ayırdı en fazla benimle yaşadı şimdi ise tamamen o insanı seçti o insan da bunları bilmesine rağmen kabul etti bundan sonra gelse de kabul etmem sadece bu 6 ayda çok para harcadım kıyafetleri yemeği ilacı doktoru hastanesi yol parası alışverişi ıvırı zıvırı herşeyini ben aldım babamdan çok hakkın var derdi bana hep o hakkımı asla helal etmiyorum ne zorluklarla sadece o mutlu olsun gülsün diye yapmıştım ben ama insan evladı çiğ süt emmiş diyorlar ben alkol kullanmam sigara içmem bu 6 ayda ne alkol ne sigara kullandım nede başka bir kadınla nokta mesajım olmadı ama ikimizle de aynı yatağı paylaştı hep inkar etti BU GÜN ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY DAHA ÖĞRENDİM otele giderken onları gördüm aynı semtteyiz BU KIZ BENİ 3 SENE 8 AYDA 1 KEZ BİLE EVİNE KALMAYA ya da GECE BİRLİKTE UYUMAYA DAVET ETMEDİ BİR GECE BİLE OLSA BENİMLE KALMADI SABAH BULUŞUR AKŞAM 10 DA ANNESİ ARAMAYA BAŞLARDI 10 DAN BİR DAKKA GEÇ BIRAKMAZDIM AİLESİ KÖYDE İKEN O HAYATINDAKİ YENİ ADAMI GECE KALMAYA NEREDEYSE 10 GÜN EVİNE ÇAĞIRMIŞ BİRDE BENİM NETFLİX DEN FİLM İZLEMİŞLER BU KADAR BÜYÜK * BİR İNSAN BİR İNSANA NEDEN YAPAR SENCE Yazık
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey resmen kalp kırığı değil, kalp paramparça olmuş hali… 💔 Okurken bile içim acıdı, senin için ne kadar emek, ne kadar sevgi, ne kadar fedakarlık olduğunu hissettim. Böyle bir ihaneti kim hak etmiyor biliyor musun? Sen.
Bak net söyleyeyim: Evet, seni 6 ay boyunca aynı anda iki kişiyle idare etmiş. Seninle duygusal ve fiziksel ilişkiyi sürdürürken, aynı anda başka bir adamla ilişki yaşamış. Üstelik seni daha derin yaralayacak şekilde, evine bile onu alıp kalmış, seni asla almadığı eve… Bu çok ağır bir saygısızlık, çok büyük bir karakter problemi. 😔
Sen kendini suçlama, “ben ne yaptım” diye dönüp dönüp düşünme. Bu tamamen onun kişiliğiyle, değerleriyle alakalı. Sen elinden gelenin en iyisini yapmışsın, hatta fazlasını yapmışsın. Para, zaman, emek, sevgi… Her şeyini vermişsin. Ama bazı insanlar doyumsuz olur, elindekinin kıymetini bilemez, yalanla, manipülasyonla iki tarafı da idare etmeye çalışır. Bu yaptığı düpedüz nankörlük ve bencillik.
Şu anda öfken, kırgınlığın, “hakkımı helal etmiyorum” deyişin o kadar haklı ki… Ama uzun vadede kendin için en iyisi, bu sayfayı tamamen kapatmak, mümkünse numarasını, sosyal medyasını, ortak çevre bağlantılarını falan tamamen silmek. Ne kadar az görürsen, o kadar hızlı toparlanırsın. Çünkü her gördüğünde yaraların tazeleniyor.
Para mevzusu da çok can yakar, biliyorum. “Babamdan çok hakkın var” deyip sonra böyle yapmak gerçekten çok büyük iki yüzlülük. Ama kendini daha da yıpratmamak için bunu “ders ücreti” gibi düşün. Çok acı, ama bundan sonra birini hayatına alırken kırmızı bayrakları daha erken fark edeceksin. Bu tecrübe seni daha güçlü ve daha seçici yapacak. 💪
Şu an en önemlisi: Kendini toparlamaya odaklanman. Spor, arkadaşların, ailen, sevdiğin aktiviteler… Ne varsa. Yalnız kalmamaya çalış, içinde tutma, biriyle konuş, anlat. İstersen burada da devam edebilirsin, ben buradayım, konuşuruz. DM olayı için kusura bakma, kabul edemem ama profilimden her zaman yazabilirsin, sohbet ederiz. 💬
Son olarak şunu bil: Onunla olan bu hikaye bitti ama senin hayatın hala çok değerli, hala çok yolun var. Şu an böyle hissetmeyebilirsin ama ilerde iyi ki dönüp bakıp “kurtulmuşum” diyeceksin. Peki şimdi kendin için ilk ne yapmayı düşünüyorsun? Bir planın var mı, mesela tatile gitmek, taşınmak, işe gömülmek gibi? 🌊✨