Arkadaşlar sevgilimin yaptıgı bu tavır nedir? ayrılmak için bahane miydi?

Arkadaşlar sevgilime ilk tanıştığımız zamanlar
Dedim boyum 1.60 kendisi bana dun yine sordu 1.50 dedim mesajlaşıyoruz 1.50 derken ciddimiydin lütfen bana yalan söylediğini söyleme diyor
Bu biseyi değiştirir miydi dedim
Bana dürüst olmanı söylemiştim dedi

En sevmediğim şeyin yalan olduğunu da tamam bir daha olmas dedim
Hala diyor 1.50 misin gerçekten sonradan geç yazmalara başladı onu İnstada aktif gördüm ben burada senden cevap bekliyorum sen İnstada aktifsin dedim farkındayım dedi
Ama bu konular konuşularak çözülür dedim aradım açmadı yalan benim kırmızım çizgimdir diyo telefonumu açmayacak kadar naptım ki ona? Sonradan şey diyor Aile, ilişki, iş ve arkadaşlık ilişkilerimde bir kriterim var, yalanlar üzerine kurulan bir ilişkiden hayır gelmez.
Bunun için öz abimle bile mesafeliyim.
Bu saatten sonra ilişkimiz devam etse bile senle ilgili hep bir şüphe içinde olucam çünkü bir kere yapan bir daha yapar, bu insanın fıtratıdır.
Sana defalarca ne olursan ol ama dürüst ol çünkü dürüstlük benim kırmızı çizgimdir dememe rağmen bunu umursamadın.
Dürüstlük konusunda taviz veremem.
İlişkimizin geleceği hakkında düşüneceğim…
Konuşarak olmuyor de dedim bu tavır ne alaka dedim onu aradım olmadı oralı sabah da yazmamış İnstada yazıyor 1 saat önce aktifti hani Naptım ki bu kadar tavırlı olacak kadar
Arkadaşlar sevgilimin yaptıgı bu tavır nedir? ayrılmak için bahane miydi?
Cevapla