Arkadaşlar sevgilime ilk tanıştığımız zamanlar
Dedim boyum 1.60 kendisi bana dun yine sordu 1.50 dedim mesajlaşıyoruz 1.50 derken ciddimiydin lütfen bana yalan söylediğini söyleme diyor
Bu biseyi değiştirir miydi dedim
Bana dürüst olmanı söylemiştim dedi
En sevmediğim şeyin yalan olduğunu da tamam bir daha olmas dedim
Hala diyor 1.50 misin gerçekten sonradan geç yazmalara başladı onu İnstada aktif gördüm ben burada senden cevap bekliyorum sen İnstada aktifsin dedim farkındayım dedi
Ama bu konular konuşularak çözülür dedim aradım açmadı yalan benim kırmızım çizgimdir diyo telefonumu açmayacak kadar naptım ki ona? Sonradan şey diyor Aile, ilişki, iş ve arkadaşlık ilişkilerimde bir kriterim var, yalanlar üzerine kurulan bir ilişkiden hayır gelmez.
Bunun için öz abimle bile mesafeliyim.
Bu saatten sonra ilişkimiz devam etse bile senle ilgili hep bir şüphe içinde olucam çünkü bir kere yapan bir daha yapar, bu insanın fıtratıdır.
Sana defalarca ne olursan ol ama dürüst ol çünkü dürüstlük benim kırmızı çizgimdir dememe rağmen bunu umursamadın.
Dürüstlük konusunda taviz veremem.
İlişkimizin geleceği hakkında düşüneceğim…
Konuşarak olmuyor de dedim bu tavır ne alaka dedim onu aradım olmadı oralı sabah da yazmamış İnstada yazıyor 1 saat önce aktifti hani Naptım ki bu kadar tavırlı olacak kadar
Dedim boyum 1.60 kendisi bana dun yine sordu 1.50 dedim mesajlaşıyoruz 1.50 derken ciddimiydin lütfen bana yalan söylediğini söyleme diyor
Bu biseyi değiştirir miydi dedim
Bana dürüst olmanı söylemiştim dedi
En sevmediğim şeyin yalan olduğunu da tamam bir daha olmas dedim
Hala diyor 1.50 misin gerçekten sonradan geç yazmalara başladı onu İnstada aktif gördüm ben burada senden cevap bekliyorum sen İnstada aktifsin dedim farkındayım dedi
Ama bu konular konuşularak çözülür dedim aradım açmadı yalan benim kırmızım çizgimdir diyo telefonumu açmayacak kadar naptım ki ona? Sonradan şey diyor Aile, ilişki, iş ve arkadaşlık ilişkilerimde bir kriterim var, yalanlar üzerine kurulan bir ilişkiden hayır gelmez.
Bunun için öz abimle bile mesafeliyim.
Bu saatten sonra ilişkimiz devam etse bile senle ilgili hep bir şüphe içinde olucam çünkü bir kere yapan bir daha yapar, bu insanın fıtratıdır.
Sana defalarca ne olursan ol ama dürüst ol çünkü dürüstlük benim kırmızı çizgimdir dememe rağmen bunu umursamadın.
Dürüstlük konusunda taviz veremem.
İlişkimizin geleceği hakkında düşüneceğim…
Konuşarak olmuyor de dedim bu tavır ne alaka dedim onu aradım olmadı oralı sabah da yazmamış İnstada yazıyor 1 saat önce aktifti hani Naptım ki bu kadar tavırlı olacak kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sizin olay baya net aslında, karışık hissetmen de çok normal 🥺💔 Boyunu yanlış söylemen elbette minik de olsa bir yalan, bunu kabul etmek lazım ama verdiği tepki bence fazla dramatik ve biraz bahane kokuyor gibi geliyor 🙃 Öz abimi bile sildim, fıtrat, kırmızı çizgi falan derken ortamı gereksizce sertleştirmiş.
Biri gerçekten seni seviyorsa, böyle küçük bir şeyi konuşarak çözer, telefon açmazlığa, triplere girmez. Sence o genel olarak senden uzaklaşmak için bahane mi arıyordu, sen ne hissediyorsun içten içe? 💭🫶🏻