Eşinden sevgi göremeyen kadınlar ne yapmalı, sevgisizliği nasıl aşmalı?

Biz kadınlarla erkeklerın dunyaları asla aynı degıl bayanlar...

Evlıyım hoşta bır kadınım ama asla hakettıgım ılgıyı sevgıyı esımden göremedım bir süre bu sitede aradım diyebilirim her ne kadar kendıme ıtıraf edemedıysem de cunku cok duzgun bırıydım boylesıne sacmalıklar bana göre degıldı

Sonra anladım kı kucukken o sevgıyı ANASINDAN BABASINDAN GÖREMEDİYSE Bİ KIZ asla kımsede goremezmıs

Bunu nası aştım onu da yazayım kendımı gelıstırmeye basladım KENDIMI ILK ONCE KENDIM harbıden sevmeye basladım

Lısans mezunuydum kpssye basladım...

Delı gıbı ders calısıyorum...

Aradıgınız sevgıyı kımsede bulamazsınız aramayın

Asla yanlışa duşmeyın bayanlar

Okuyan kızcelerım ıyı kı okumusum şu an tek umudum o dıplomam yapacagım bılıyorm

Lutfen bunlar kulagınıza kupe olsun

Bu sıteden de uzak durun...

Eşinden sevgi göremeyen kadınlar ne yapmalı, sevgisizliği nasıl aşmalı?
Cevapla