Hep ben mi beklemek zorundayım, umut verip giden erkeklerle nasıl başa çıkarım 😔?

Hayatım hep bana umut verip “belki gelecekte oluruz bağ kurarız iletişimimiz kesilmesin ” vb vb diyip ilgi gösteren sonrada ortadan kaybolan erkekleri beklemekle geçti sonra ortada kalan ben oldum giden onlar oldu çok ağrıma gidiyor 3+2 yılım çöp oldu bu beklemekle geçerken önümdeki fırsatları da kaçırdım kendime de çok acıyorum 2 sevgi kırıntısına kendimi bağlayıp yokluklarına bile sadık oldum.

Hep ben mi beklemek zorundayım, umut verip giden erkeklerle nasıl başa çıkarım 😔?
Cevapla