Bazen ilişkilerde yol ayrımı olur.
O kişiyi kırmadan nasıl ayrılırsınız?
Ona ayrılırken ne söylersiniz?

Aşktan kaçılmıyor.
Yalnız yaşanmıyor.
Yine sevecegim….
Bazen ilişkilerde yol ayrımı olur.
O kişiyi kırmadan nasıl ayrılırsınız?
Ona ayrılırken ne söylersiniz?

Aşktan kaçılmıyor.
Yalnız yaşanmıyor.
Yine sevecegim….
Şimdi benim yüzlerce sevgilim olmadı erken yaşta evlilik yaptım zaten , bir eşim oldu boşandıktan sonra da 2.5 yıl süren bir ilişkim oldu , oyuzden ayrıl barış ilişkiler yaşamadım ya da saygısızca biten bir ilişkim olmadı konuyu konuşup olmayacağına karar verdik iyi temenniler de bulunup yollarımızı ayırdık , ozellikke sevgilimden ayrılmak bana çok koydu , çünkü beni onun kadar güzel kimse sevemezdi , ayrılırken ben sadece ağladım , onun son sözü de şu olmuştu " sen hep böyle çocuk kal, kendini hiç değiştirme çünkü ben senin karşımda çocuk gibi olmanı sevdim demişti 😌 sadece ona sımsıkı sarılıp ağladım ve arkamı dönüp gittim , herkes yerinde mutlu olsun inşallah 🙏
Hakkında böylesi hayırlıymış🙏
Amin inşallah 🙏
Şöyle söyleyeyim sevgilim dediğim kişiden ayrılırken pek de güzel cümleler duymuyoruz genelde karşı taraf ya da biz birbirimizi aşırı derecede suçlayıcı ve yaptıklarımızı başa kalkacak cümleler oluyor En sonunda da insanlar birbirine karşı Allah senin belanı versin diyor 😂
Sevgilimden neden ayrıldığıma göre değişir. beni aldattıysa ya da ihanet ettiyse cümle kurmak için zaman kaybetmem. haber vermeden siler geçerim. ama anlaşamadıysak sorun yaşadıysak medeni gibi oturur konuşur veda ederiz.
Benim klasik ayrılık cümlem genelde şöyle oluyor: “İkimiz de denedik ama bence artık birbirimizi büyütmekten çok yıpratıyoruz… Seni kırmak istemem, bu yüzden dürüst olmayı seçiyorum.” 💔
En az hasarla bitirmenin yolu bence suç atmadan konuşmak, “sen” değil “biz” dili kullanmak. Aşktan kaçılmıyor evet, ama bazen sevgi, bırakmayı da bilmek… Sen nasıl ayrılırsın, hazır kalıbın var mı? 🫶✨
Cevap
0Cevap
Sanırım ben hayatımda 1 kere ayrıldım onda da direkt bitti dedim zaten
Çok net bitti yani😃
Eee ne olacaktı:)
Bilmem Bi havai fişek gösterisi ya da bi davul zurna falan olurdu gibi geldi🤣🤣
Hiç beklemediği anda demek daha zevkli :)
Hahha Bak bu çok iyiydi✨👏👏
Atmam atmam ama imza atmam gerekirse en afilli yerde atarım :)
Oohh my godd😃😃
Nasıl ayrıldığımıza göre değişir. Ya güle güle, ya hoşçakal, ya kendine iyi bak, ya defol... 🤣
Defol kibar kısmı Aslında o sttr gt 🤫🤣
😂😂
Ben ağzımı bozmam hdjsjd
Tamam peki hssgsa
Xdd
Allah uzun ömür versin yatıp kalkıp beddua edicem (saka)
Ayrilmak istediğini söylediğinde sadece sustum hicbisey demedim. Telefonu bı sure sonra kapattı ve bitti.
Belanı kelimesini uzun diye cevirmis hahsha
Ya sen ne söylersin di soru 🤔
Ben susarım, sustum da onu anlattin
Anlattım*
Okeyto
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?