Bir erkek asla pişman olmam tamamen bitti hayatına birini al bende alıyorum diyorsa hiç pişman olmaz mı? (2 yıllık ilişkiyi)
kimse ben gibi sevmez dedim bende bunların önemi yok dedi
Bir erkek asla pişman olmam tamamen bitti hayatına birini al bende alıyorum diyorsa hiç pişman olmaz mı? (2 yıllık ilişkiyi)
kimse ben gibi sevmez dedim bende bunların önemi yok dedi
Cevap
7Cevap
Sen zibidi ergene denk gelmişsin. Erkek ergen ise fermuari kadardır erkekliği. Fermuari açar erkek kapar tanımaz.
olmaz karı namustur başkasına yakıstıran adam da değilsir zaten sevmeyi bilmez.
Kadınların en büyük yanıldığı nokta bu zannediyorlar ki bu dünyada sadece tek kendileri var analar neler doğuruyor bir bilsen
Sence pişman olur mu
Vallahi aranızdaki yaşanmışlıklara bağlı bu İstersen bir ilişkinin analizi yapalım ne dersin adım adım
Sen de bulamadığı şeyleri karşıda bulmuş olabilir o zaman asla dönüp bakmaz arkasına
Kimin nasıl olduğunu biz bilemeyiz
Bunun kadını erkeği yok kişilik meselesi sana hak veriyorum ama tek tarafı suçlamamak lazım genellemesen daha iyi karakteri kim bozuksa bunları maalesef yapıyor
ardına bakma emin ol daha da iyisini karşına çıkacak
Bitme sebebine göre değişir
Sebep yoktu artık istemiyorum dedi birden
çok samimi. gerçek o
Pişman olur mu asla olmam diyorsa
olmaz. öpüşecek birini bulduğuna eminim
Kızların seni sevmiyorum demesi kadar
Olur mu pişman
Müneccim değilim aranızda ne yaşandığını bilmiyorum
Genel olarak asla pişman olmam diyen bir insan olur mu
Hayat müşterektir yarın ne olacağını bilemezsin pişman olup dönen de var gerçekten hayatından silip atan da istenmediğin bir kalbe umut bağlama çünkü laf ağızdan bir kere çıkar belki kalbi ve gözleri farklı konuşuyordur orasını bilemem..
geçmişi düşünme geleceğe bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
2 yıl az değil, canın acıyor belli, çok normal 😞💔 Erkeklerin “asla pişman olmam”ı çoook samimi olmuyor çoğu zaman, o an egosu konuşuyor, güçlü görünmeye çalışıyor. Zaman geçince, yalnız kalınca, alışkanlıklar bitince düşünecek, muhakkak sorgulayacak. Ama bu senin beklemen gerektiği anlamına gelmiyor. Sen şu an kendine odaklan, değerini bil. Sence o gerçekten sevgi göstermeyi biliyor muydu? 🧠✨