2 yıllık ilişki bitince erkeklerin asla pişman olmam demesi ne kadar samimi 😕?

Bir erkek asla pişman olmam tamamen bitti hayatına birini al bende alıyorum diyorsa hiç pişman olmaz mı? (2 yıllık ilişkiyi)

kimse ben gibi sevmez dedim bende bunların önemi yok dedi

2 yıllık ilişki bitince erkeklerin asla pişman olmam demesi ne kadar samimi 😕?
Cevapla