Kıskanılmamak mı kıskanılmak mı?
bazen de kıskançlık sevgiden değil kontrol duygusundan oluyor yani kıskançlık sevginin alametidir demek kısmen doğru.

Kıskanılmamak mı kıskanılmak mı?
bazen de kıskançlık sevgiden değil kontrol duygusundan oluyor yani kıskançlık sevginin alametidir demek kısmen doğru.

Hayır sorun etmem Bu tamamıyla hoşuma giden bir durum olur Çünkü zaten bir insan seviyorum dediği bir insanın kıskanması ve aynı zamanda onun sevgisine ne kadar sadık olduğunu da göstermesi gerekir kıskanmak her zaman kötü bir duygu değildir. Ancak bu kıskançlığında boyutu var şimdi her konuda kıskançlık yapmak sürekli sorun çıkarmak bu sevgi gösterisi değil aynı zamanda kişilerin birbirine karşı olan güvensizlikleri veya bir kişinin geçmişte yaşadığı birtakım güvensizlik ihanet aldatma gibi yorumlarını hala aşamadığını gösterir
Yani, ama sevgiden ama Onu elimde tutma arzusundan dolayı kıskanırım! Onu kısıtlamamaya her ne kadar özenmeye çalışsam da kıskanırım! Sen kıskanılıyor olmanın verdiği kısıtlanmayı mı sevemedin @aquarius99
Kıskanmayan insan mutlak sûretle sevmiyordur. İnsan sevdiğini nasıl kıskanmaz? Ben kitaplarımı bile kıskanıyorum. Beni kıskanmayan bir kadını evet kendime sorun ederim.
Kıskançlığın dozu var hiç kıskanmasa da olmaz yani insan sevdiğini biraz sahiplenme gösterir
Bu dediğim onu kısıtlamak yobazlık gibi değil sevdiğini paylaşmak istememe hissi
Ben kıskanırım o da kıskansın dozunda çok güzel oluyor bence
Kıskançlık tek başına sevgi göstergesi değil bence, daha çok güvensizlik ve kontrol isteğiyle karışık bir duygu 🥲 Ama hiç kıskanmamak da bazen “umursamıyor mu?” hissi yaratabiliyor, onu da anlıyorum.
Ben hafif doz tatlı kıskançlığı seviyorum, sahiplenildiğimi hissettiriyor 😌 Ama telefon karıştırma, kısıtlama, hesap sorma kısmı sevgi değil, toksiklik.
Senin için ideal denge nasıl mesela, nereye kadar kıskançlık hoşuna gider? 💬💕
Beni boğmayacak kötü hissettirmeyecek ve bundan dolayı aramızın bozulmaması lazım yoksa toksik bana göre
Aynen kuzum tam kalemimden konuşmuşsun 😌✨ Dengeli olmalı yoksa aşk değil stres oluyor 💔💫
Cevap
24Cevap
Evet sorun ederim. Ne kadar seviyorsa o kadar kıskanır, kendimden biliyorum.
Kıskanmıyorsa sevmiyordur kıskançlık sevginin en güçlü halidir yani göstergesidir
Kıskanmamasını problem etmem, benimde kıskanmamı problem edemez..
Abartmamak şartı ile kıskansın
Her insan kıskanılmak ister gadası
Kıskanmasını isterim tabi ki. Ama hastalık derecesinde değil. Sevdiğini değer verdiğini hissettirecek bir dozda olmalı.
Hayır sorun etmem beni düşünüyor, ilgisi var ve seviyor diye düşünürüm ki normal şeyler.
Fotoğraf aşırı aura, çene hatlarımı yansıtıyor. Şato evine benziyor.
Yani herkesin kıskanması güzel değil eşimde tabiki kıskansın ama dozu önemli suyunun öıkardığı yerd ebenim kurallarım başlar😅
Yani kısmen
çok aşırı olmadıkça ki diğer türlüsü resmen bir hastalık
Kiskanilinca insan değerli hisseder sanki
Aşırı kıskançlık hastalıktır ama hiç kıskanmıyorsa da sevmiyordur. Her şeyde olduğu gibi bunun da bir dozu var
Bence kesinlikle sevgi göstergesi prensim Sercanı çok kıskanıyorum o da beni kıskanmıyorsa sevmiyordur
Kıskançlıpın fazlası kötü zaten 2 insan sınırını bilir
Eğer Eşim Veya Sevgilim Beni Kıskanmıyorsa Bir Sorun Var Demektir, Seven Sevdiğini Kıskanır.
Kıskanmayan insan sevmiyordur kıskanmak aitlik hissinden gelir tabi her şeyin fazlası zarar
Tatlı kıskançlıklar güzel fakat her şey ayarında güzel
Aman daha iyi kıskanmasın ben birlikte olduğum her kadına hesap veremem her şeyi..
Yabanilik de deseniz seven sevdiğini kıskanır, bitti.
Kiskanmamak, sahiplenmemek demektir. Bu bir sorundur.
Kıskançlığın zemininde sevgi değil, manipülasyon ve kontrolcülük vardır.
Evet sorun ederim kıskanmayan insan bana göre sevmiyordur.
Sorun etmem hiç kıskanmıyorsa sevmiyordur fakat dozunda olmalı
1. Sahiplenirim.
2. Sahiplendiğim için kıskanırım.
3. Domuzluğa gelemem.
Bendeki kıskançlık sevgi üzerine, tribe bile gider bazen
Dolayısıyla olmaması sıkıntı bence bir manada
Aşırısı da olmaz dengeli olmalı
ben kıskanılmak tabi ki isterdim bana verdiği değerin, aşkın, sahiplenme duygusunun bir göstergesi olarak kıskanılmak müthiş bir şey ama yerinde ve sınırı bozmadan
Kiskanmamasını sorun etmem de. Kiskanma sevgi göstergesi bence..
Kizim kiskansa dery edersin kiskanmasa dert edersin ne istiyorsun kardeşim gittin mi
Kiskanmasini hic sevmem etmiyor bu yuzden
Kıskansın isterim ama dozunda
Beni eşim uçan sinekten kıskanır
Benim için büyük bir sorun
Gerektiği kadar kıskanmalı bence
Kıskanmalı, kıskanmıyorsa bir sorun vardır
Hoşuma gider ama abartmasın da yani.
Bence değer vermiyordur
Sınırında kıskançlık güzeldir bence
Seven kıskanır ben isterdim ama dozunda tabi
Kıskanmasını isterim
Kıskançlık olmalı ama abartıya kaçmamalı
Bunun bir orta ayarı olmali sadece
kıskanmaması sevmemesi demek
Hayır, kıskançlık bomboş eziklikten ötesi olamaz
Çok aşırı kıskançlık iyi değil
Hayır etmem ki
He. güzel kardeşim seviyorsunuz
Kiskanannnmaliii
Eşim yok
Karışmam özgür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?