Her sabah uyandığımda duygusal çöküş ile karşılaşıyorum sürekli içimde öyle kötü bir his varki
Soru şu neden ikimizi 7 ay beraber idare etti neden bana hep hayatımda sadece sen varsın sadece senin kadının oldum dedi geçen haftaya kadar neden ben herşeyi ortaya çıkardıktan sonra şimdi neden o tarafı seçti insan nasıl rol yapar ikili oynar iki tarafada aynı güzellikte duygular yaşatır zerre pişmanlık duymadan can çekişmeden bunu nasıp yaptı bilmiyorum 3 yıl 8 ay sevgilim olan insan son 7 ayda nasıl benimle beraber başka bir erkeğin de herşeyi oldu bunları düşünmek kafayı yememe sebep oluyor ne yemek yediriyor nede hayata adapte olabiliyorum onun zihni neden hiç yaralanmıyor uyandığında o neden mutlu bunu anlamlandıramıyorum gerçekten hayat o kadar kötü ki Allah kahretsin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer