Ayrılık acısından nefes alamıyorum, toksik ilişkiyi nasıl bırakırım 😔?

Ona çok güzel sevgi verdim ilgi verdim annemle tanıştırdım hayatımdaki en güzel anıları onunla yaşadım ama her seferinde saçma sapan bir lafa kızıp ayrıldı on kere ayrılık olduysa o ayrılmıştır. Sonunda hep toparladim ben geldi sarıldı dedi ayrı olamıyoruz geçen yine kırgın üzgündüm ona dedim seni Allah'a havale ediyorum benden ayrıldı. Artık ismimle sesleniyo bu bile çok zoruma gidiyor taşiyamiyorum. Dedim ayrıldıysak beni arama yazma. Diyor belki bir ay sonra gelirim barışırız dedim affetmem. Çok yanlış yapiyo çok üzüyor hak etmiyor farkındayım ama çok kırgınım çok canım yaniyo

Ayrılık acısından nefes alamıyorum, toksik ilişkiyi nasıl bırakırım 😔?
Cevapla