3 yıllık toksik ilişkim bitti. Boşluk hissi, ayrılık acısı nasıl geçer?

3 yıllık toksik ilişkim bitti. Çok rahatladım ferahladım ama ayrılığın o boşluğunu inceden ağlama hissini henüz atlatamadım. Hayata karşı onsuz kendimi güçsüz savunmasız hissediyorum ve sürekli ağlamak istiyorum. Sizce bunu nasıl atlatabilirim?

3 yıllık toksik ilişkim bitti. Boşluk hissi, ayrılık acısı nasıl geçer?
Cevapla