Yeni ilişkiye başlayınca 5 yıllık kız arkadaşlarım benden koptu, suç bende mi onlarda mı 🥺?

arkadaslar en basindan anlatiyorum ben bi oglanla gorusmeye basladim ama bunu kiz arkadaslarima anlatmadim sebebi ben hep yalniz oldugum icin daha once hayatimda bir erkek olmadigi icin beni gazlayip ille de bulusmaya git tarzi konusucaklarini biliyodum bi sure kimsenin etkisi altinda kalmadan kendi hislerimle ilerlemek icin bu iliskiyi gizli tuttum. ben sehir disinda uni okuyorum. Haziran tatilinde evime donunce kizlara olanlari anlattim ama benimle ve anlattiklarimla pek ilgilenmediler bir aramiz acilmisti hissetmistim sonrasinda benim o yaz bir ameliyat olmam gerekiyodu onlar da biliyodu bunu ve ne kadar cok korktugumu bu yuzden refakatcim olacaklarini ve hep yanimda olacaklarini korkmamam gerektigini falan soylediler ama beni ameliyatimda ve sonrasindaki 10 gunluk evdeki istirahatima gelmediler sadece mesaj attilar ve utanmadan foto at bakiyim sana falan yaptilar ve bu kisiler benim ayni mahallede yasadigim arkadaslarim yani 3 5 dakikada evime gelip beni gorebilirlerdi gormediler sonrasinda sehir disindan erkek arkadasim beni gormeye gelmeyi planladi tam o surecte kizlar bana geleceklerini soylediler ben de sehir disindan erkek arkadasimin gelecegini o yuzden musait olamayacagimi soyledim ve o gun bu gundur konusmuyoruz. biz uc kisilik bi arkadas grubuyduk ben ameliyat olduktan sonraki o on gunluk surecte o ikisi bulusmus ama benim yanima gelmediler sonra da bulustular ama beni cagirmadilar en son ikisi bi uere plan yapmis beni de gecesinden gelmek istersen gel tarzi davet ettiler ben de kalabalik yerlere girmek istemedigimi soyleyip reddettim sonrasinda onlar ikisi surekli story atmaya birbirlerinin can dostu olduklarini gostermeye basladilar ve surec icinde surekli bi oglan icin kiz arkadasini satan kiz etiketi yedigimi dusunuyorum bu temada reelsler begenip durdular. arkadasligimiz koptu gitti bi daha hic konusmadik hatta ben gecen aylarda sehir disindan evime dondum şansa o kizlardan biriyle ayni otobusteydik beni gordu ama sadece el sallayip gecti gitti yani arkadaslar ben mi sucluyum oyleysem oylesin deyin lutfen uzuluyorum da onlari seviyodum yilbasinda birsuru agladim onlari ozledigimi fsrkettim

Yeni ilişkiye başlayınca 5 yıllık kız arkadaşlarım benden koptu, suç bende mi onlarda mı 🥺?
Cevapla