Uzak mesafe iliskiden yeni ayrildigim sevgilimin sehrine gidip yuz yuze konusmaya deger mi?

sevgilimle 1 senemizi doldurmamıza 1 hafta kala ayrıldık. oyundan tanışmıştık sonra sürekli telefonda vakit geçirir olduk her şeyimizi beraber yapıyorduk ve buluşmaya karar verdik, buluştuk ilişkide yaşadık. daha sonrasında askere gitti izindeykende benim yaşadığım şehire geldi tartıştığımız günler elbet oldu ama 6 ayı beraber bitirdik. askerden döndükten 1 hafta sonra aramızda hep sorun çıkmaya başladı. buluşmak için para gerekiyordu o da olanı borsada dolandırılarak kaybetmişti, bende ona “eldeki parayla buluşalım lüks buluşmaya gerek yok” dedikçe o da “ben en iyisini ayarlamak istiyorum” dedi buluşma konusu gündeme geldikçe bana kızdı “maddi durumum yok neden zor durumda bırakıyorsun” diye sonra kavgalar arttı onun saygısızlığı çoğaldı (ben buluşmak için para biriktirmiştim ona atmıştım o parayıda kaybetti borsada) sonrasında yine bir tartışma oldu bana “askerden geldim daraltıyosun senin yüzünden evde bunalıyorum soğuttun kendinden böyle yapa yapa bi türlü anlaşamıyoruz” falan diyerek her yerden engelleyerek benden ayrıldı. en sonunda bir yerden ulaştım “severek ayrılıyorum, şiddettli geçimsizlik var aramızda uzak mesafe bize göre değilmiş hep tartışıyoruz” diyerek kestirip attı ve nerden yazsam cevap vermeden engelledi üstelik hem doğum günüme hemde yeni yıla, 1. yıl dönümüze 1 hafta kala bunu yaptı. yinede kendimi suçluyorum çok mu daralttım diye, o yüzden yaşadığı şehire gidip yüz yüze konuşmak istiyorum, sizce iyi bir fikir mi?

Uzak mesafe iliskiden yeni ayrildigim sevgilimin sehrine gidip yuz yuze konusmaya deger mi?
Cevapla