AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Ben böyle bir evliliğe katlanamazdim çünkü temas bağımlısıyım. Sarılmadan duramam 😊
Kocan seni istemiyor şimdi kafasına göre biri olsa şeyinden bile öpüşür
Katlanmam tabii temas sevmiyor olabilir ama insan sevdiğine sarılmak ister.
İlginç ama bunun gibi yapan kadında duydum. Bilemiyorum bu insanlar neden evleniyor sormak lazım.
Bu nasıl bir adam ne yapacak peki iki ayrı ev tutun da tam olsun
Sen ciddi misin
Yaşlarınız kaç şu anda
Kadinlarda da erkeklerde de boyle tipler var demek ki mecbur çekeceksin
Sarılmak kadar huzur veren başka bir eylem yoktur sanırım
Ben bu olanlara rağmen katlanamıyorum Allah yardımcın olsun 😅😅
Yani. Umarım senin yaşın yanlıştır.. Yoksa Bayadır buna katlanıyorsun demek
Neden sevmiyor acaba oysa sevgiyle bir olmak gerekiyor
Escort ile yatıp kalkanlar böyle genellikle. ama yinede kocanın günahını almayayım.
bence katlanmak zor çünkü sevgi gösterilen bişiydir sevmediği için o da sana sarılmaz öpmez sende genel olarak sadece sevildiğini duyup yetinmeye çalışırsın hissetme konuşunda yokluk çekersin
O bunları değil seni sevmiyor. Anla artık. Bunları sevmeyen insan evladı olamaz minikten büyüğe
@ceylannnn21 vardır kendince bir sebebi, bilirsin erkekleri ya da gay ama söylemiyor. Yoksa normal değil
Yaşlar ne.
Benim yaş 39 oldu bana kalsa sürekli temas olsun
. heyecan bitmesin.
İnsan eşinin elini tutmayacak oksamayacak opmeyecekte kimi öpecek
Niye kocam o zaman? "Arkadaşım olsaydın neden evlendik?" derim.
Biz de ayni ben de tam tersi cok seviyorum yürüyor yinede napicaksin ki baska
Türkiye böyle olduğunu ilk defa görüyorum 1 yaşıma daha girdim
Demekki ilgisinin artmasina sebep olacak hallerde degilsin
Ben severim. Dışarda erkeğin elini tutarım sürekli. Eşimin sevmemesi olumsuz etkiler
Herkes için öyledir o zaten
Kız amaç bunları yapmak ya zaten.😅 Allah yardımcın olsun
Her amaç o değil
Tek amac değil tabi ki. Ama kocamız da bunlari yaptığımız tek kişi. Nüktedan yaklaşmak istedim.
Tabiki öyle ama iki taraf için konuşayım gereken yapılmazsa her konuda ne olursa olsun yapılmadığı müddetçe dışarda sağda solda ararsın
Peki siz neden evlendiniz.
Bu istekler yeni mi başladı.
ben yapamazdım , zor iş sevdirmeye çalışsan diyeceğim ama zor artık , kolay gelsin sana , çocukta varsa boşanman da zor ama dünyaya 1 kez geliyorsun ve eksik yaşıyorsun🥹
O zaman neden evlendi ki yani çok merak ediyorum insan sevdiği ile eşiyle bunları yapmak ister.
Eşine sarılıp öpmeyeceksen niye evlisin diye sormazlar mı?
Hiç çekilmiyor gerçekten benim bi senelik iliskim vardı, opusmiordu migdem kalkio yapamiom derdi
Hayır, ben tam bir temas bağımlısıyım istediğim an öpebileceğim, elini tutabileceğim bunları sevmeyen birisi ile uzaklaşırız zamanla bence
Ay asla ben temas bağımlısıyım dokunmadan duramam
ben temas bağımlıyısım onları yapmadan duramazdım :))
Neden evlenmiş o zaman?
Sende git başkasıyla yaşa bu duyguları
Nasıl bi erkekmiş o ya ben olsam eşimi sarılır öperim el ele de tutuşurum onun öptüğü başka birisi olabilir takip et ve dikkat et
öpüşmüyorsa nasıl sevişiyorsunuz sorusu akla gelir
Selamlar. Asla olmaz boşanma sebebi bu. Söyleyince ne diyor
Bide sarılma cıktı nide opme mı cıktı dıyor bn opunce dudagını kapatıyor opmesin dıye gurur seref hassiyet hiç bişey klmadı
Ona tavır almıyor musun
Gönül almak diye bişey yok ben gidene kadar asla gelmiyor yanıma inanılmaz ketum
Derdlselm
Öyle ömür mü gecer abla ben katlanamazdim sahsen
Bence evliliğin en önemli şartlarından biridir. Onunlan açık açık konuş bence
Kocanla evliligin ilk gunu tanistin herhalde
Belki zamanla düzelir bence çift terapistine gidebilirsiniz yardım almak için
bu şeye benziyor çocuğunun bile başını okşayamayan sevgisiz baba
Peki kocan evlenmeden öncede mi boyleydi yoksa evlendikten sonra mı böyle oldu?
Yani evliler daha iyi bilir ama sevdiğini nası belli etçekki böyle
Evet
Benimde sevgilim öyle ve bence böyleyse beni sevmiyor demektir bu yüzden ayrılmayı düşünüyorum tabiki benim için zor ama yapmak zorundayım 😔
Tiksiniyorlar sizden bırakın böylelerini biraz kendinizi değiltirin it gibi peşinizden koşacaklar sonra ❤️ ezdirmeyin kendinizi kıymet bilmeyenlere kızlar güçlü olun 🌹
ay asla katlanamam aglardim valla sarilmadan uyusak
Şahsen bende öpüşmeyi sevmiyorum hiç Kocamla veya sevgilimle ama elimi tutmalı
18 lik ne diyor hsndbnssj
26 yaşındayım
Neden 18 peki
Tam tersi kadınlarda var. Çekilmez çile zor bir durum
Off ya şu an keşke evli olsaydım. Öyle güzel hayallerim var ki. bu saatlerde özellikle
Ha bide sen istiyorsun o istemiyor. ahh be dudaklara yapışıp dakikalarca öperdim ben olsaydım
Katlanmam hatta öyle biri ile evlenmem
Ben katlanamazdım sanırım
Gizli gay olabilir.
Böyle bir mallami evlendin
Elini tutmayan adamın seks ide üç dk surer
Katlanmam seni sevmiyor bence
Nayır nolamaz katlanamam direkt boşanma sebebi
Katlanmam bu ne böyle evlilik olmaz
Cinsellik de mi istemiyor?
İstemiyor demek ki
Bence sadece onu istiyor
@bir_melek Bencede istiyor olabilir sadece onu yoksa ne bilim 😂
Adamı huzur evine postala
Naail bir sey o nasil sarilmaz dokunmaz lan sansa bak benim. kadinim olsa hee gun bin kere operim sabak aksam yaparim
Ee neyi seviyo o zaman.
Bence kocan seni sevmiyor kendine gel
kendini karantina döneminde mi sanıyo
Öyle evlilik mi olur 😂