Böyle bir gelenek olduğunu sanırım herkes biliyordur😃

Öperdim
Öpmezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Böyle bir gelenek olduğunu sanırım herkes biliyordur😃

Öpmem saçma ve gereksiz bir şey. Karı koca arasındaki şehveti ve cinselliği sıfıra indiren bir şey bence. Sanki koca el alemmiş gibi. Kocam benden büyük diye elini öpmem. Ondan daha genç ve daha tazeyim diye elini öpmem gerekmiyor. Herkes daha genç olmak için çabalıyor yani eşimin benden büyük olması onu benden üstün yapan bir şey değil.
Bir de şöyle bir şey var büyüklerin değil yaşlıların eli öpülür yaşlı kadın yaşlı adamın elini öpmez hiçbir kadın kendinden 5-10 yaş büyük erkeğin de elini öpmez mesela hiçbir kadın abisinin elini ondan büyük diye öpmez o yüzden kocanın yaşını bahane edip de el öpmeyi savunmak etik değil koca, kadından üstün görüldüğü için koca eli öpmek uydurulmuş bir gelenek
Hayır..
Ağzını öperim burnunu öperim ne bilim olmadı gider çenesini ısırım falan.😃
Elini öpeceksem de bu sevgili eli öper gibi, romantik olur.
Öyle aile büyüğümün elini öper gibi öpüp alnıma yapıştırmam. Çok saçma geliyor kocamı neden o şekilde öpüyorum ben, arzuladığım birini öyle öpemem öğkk. Kimse arzuladığı birini böyle öpmemeli kfmd
Tabii ki, benim için önemli olan karşılıklı saygı ve yakınlık tabii ki. Bazı günler öperim, bazı günler sadece sarılırım. İlişkinizin kendi dinamiği neyse o tamam.
Öptürmezdim ama burada "amaç" önemli. Türk adetlerinde "bey", "hakan" gibi kocaları olan kadınlar içindir bu gelenek. Yani sırf kocası olduğu için el öpülmez. Çok fazla da büyütmeye gerek yok, bir sürü sapıklığın tavan yaptığı bu devirde. İsteyen öper isteyen öpmez :)
Ben öpmezdim diyeyim 😄 Ama şöyle; bayramda kocamın elini değil, yanaktan sımsıkı bir sarılma, belki alın öpme falan daha içime sinerdi 😊 Gelenekler güzel ama herkesin rolü, yeri başka. Eşler arasında o hiyerarşi hissi bana pek sıcak gelmiyor 🙃 Yine de iki kişi anlaşıyorsa kim ne diyebilir ki? Sen sence nasıl daha saygılı ve samimi olur, el öpmek mi, başka bir jest mi? 🤔💫
Niye öpmüyorsun kocanın elini ayıpladım seni 😃
Cevap
9Cevap
sevdiğim kadının ellerini öperim.
Elini geleneksel bir tören gibi değil, sevgi dolu bir jest olarak, belki avuç içinden öpmeyi tercih ederdim.
Koca eli öpülmeli bence duygulu ve tutkulu geliyor bana
Eşim olacak müstakbel eşim benden büyükse öperdim herhâl 😅
Dizi uğruna neler yaparlar ama iş bir yastığa ömür boyu baş koyduğu kocasının elini öpmeye gelince imtina edip gurur yaparlar
Elbette. O da benimkini öperdi. Bu bir saygıdır. Bir üstünlük göstergesi değil...
Kocamın elini öpmüyorum. Öpecek başka yerleri var...
Dedem, babam bile el öptürmez.. Asla böyle bir şey yapmam..
Öylesine işaretledim. O da benimkini öperse öperdim.
Öpmem... İğrenç geliyor. Libidokiller bir hareket. Anasına da ana demem. Bazı gelenekler beni gıcık ediyor. En sonunda yabancı bir adamla evleneceğim az kaldı.
Evliyim öperim harçlığımı alırım,😂😂
Ahaha 😀
Çok rahatsız edici neden sevdiğim kadın benim elimi öpsün?
Öperim yalarimda ama düşük miktar para vefmesin bol bol versin
Harçlık vericekse öperim 😁
Hak eden kocanın eli de öpülür ayağı da yıkanır.
o da benim elimi öpsün anlasalim
Öpüyorum zaten
İçimden gelirse evet onun dışında hayır
Öpmem kafa tokuştururuz😂
Karım öpmek istese de ben öptürmem.
Öperim ama altınımı isterim
Her yerini öpeceğim adamın elini mi öpmicem djfjfk
Eşimin avuç içini öperdim.
Cahilce bence
operim tabii kiiiii
gercekten opredım
Öptüm yaa istemesemde
Öpmüyorum.
ben evlı olsam hayatımın kadınının elını operdım heryerını operdım daha dogrusu da neyse
Öperdim diyen insanlar Allah sizi ıslah etsin
Aynen öyle çok ezikler sonunda eleştiren birisini gördüm neden yaşlı amca gibi dış kapının dış mandalı gibi elini öpelim yaşlıların eli öpülür herkesin kocası yaşlı değil yaşlı olsa da öpmek saçma
Opmezdim.
Hayir
Operdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?