Eski sevgili beni gerçekten tanımadı mı, 1 yıl ilişkiyi bu kadar çabuk unutmak normal mi?

Eski sevgilimi kafede gördüm, hatta ondan kahve istedim. Ama beni tanımadı, çok garip geldi. Bir yıl birlikte geçirmiştik, dört yıldır ayrıyız, nasıl hatırlamaz?

Eski sevgili beni gerçekten tanımadı mı, 1 yıl ilişkiyi bu kadar çabuk unutmak normal mi?
Cevapla