AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Şu anlattığın şeylerin içinden hepsinden daha değerli olan senin bu kalbe sahip olman, çok kıymetli. Kimseye bakma kalp kırma, gönül yıkan iflah olmaz.
Bu sözden nefret ediyorum.
Davul dengi dengine derler ya. İnsana o koyar işte..
Evlensek bana bakamazsın dersin net şekilde lafı geveleme ye gerek yok
Erkekler boş yapmış yorumlarda onlar bir kadını sadece güzelliğine göre tercih edip ismini yalandan aşk koyuyorsa kadınlarında iyi gelirli para pul sahibi erkekle sevgili olması en doğal hakkı, 28 yaşında kendine bile bakamayın erkek yarın evlenince ve karısına kocalık ne de cocuguna babalık yapamaz
İnan bana sen çok çirkin bir kız olsaydın , engelli olsaydın ya da obez falan yüzüne bile bakmazdı tekmeyi bas gitsin Güzel hayat yasamak Seninde hakkın
Ablacım Hayata bakış açın çok farklı? Senin vasfın nedir peki insanları yadırgıyorsun?
peki senin vasfın ne ki insanları bununla yargılıyorsun diye sorarlar adama
Okumayla adam. olunsa eşekler okur profesör olurdu neyse
Peki bir erkek aynı cümleleri senin için kursa ne düşünürdün?
Doktor kadınla işsiz parasız erkek yürümez. Gerçekçi olun biraz. Yeşilçam filmi çekmiyoruz
Babasıyla çalışıyor babası ne yapacak ki o parayı geleceği sonuçta
Ayrıl da aklı başına gelsin çalışmayan erkek mi olur
Aynı soruyu biraz değiştirip yine sormuşsun
Ayrılır kanka evlenip napacak kendine bakamıyor daha
Niye ayrilayim? Babasının parasını birlikte yemek varken😏
Direkt bitir, açıklama yapmak zorunda değilsin yk.
Eğer gerçekten doktor biriysen şoklar içerisinde okudum
Ayrıl kanka o ilişki yürümez. Parayı geçtim okumayan biri senin şu yolda verdiğin emeği vs anlamaz. Dusa hazırlanıyorum ve atıyorum halledersin yaa diyen çocukla işim yoktur. Maddi açıdan dengesizlik zaten yorar.
Tusa çalışıyorum zorlanıyorum diyorum halledersin diyor gerçekten. Arkadaşları da kendisi gibi beni tanıştırdığında konuşacak bir şey bulamadım
Ooo kast sistemi bütün haşretiyle hala işlevsel.. Bence yol yakınken hemen ayrılın.
Ah lan. Daha da ilerlemeden bitir yapacak bir şey yok
Akıllı kızsın asko statü farkınız var sen doktorsun o asgari ücrete iş arıyor filan. Olmaz yani. Olsa da zor olur senin için. İlişki yürütemediğini soyle ve yol yakınken ayrıl. Ask karın doyurmaz
Statülerimiz uyuşmuyor direkt ayrıl üz yık geç
Diğer türlü üzmezsen ümit bağlar başta yalan söylemiş zaten
Pardon yalan söylememiş ama bahsetmemiş
Aceleyle sevgili olmak dogru degil, simdide boyle bir nedenden ayrilmak ne kadar dogru bilmiyorum. neyse
parasına bakıyosan o ilişki zaten bitmiştir üzülmesini takıyosanda ayrılma çünkü ayrıldıktan sonra tekrar olmak istersen yandın erkekler fena kin tutar
Sende haklısın o da haklı. Ayrılmayı düşündüğüne göre zaten kalbindende bitirmissin demektir. Bı kerede soyle ve bitir. Diğer türlü uzar sürüncemede kalır karşı taraf bitmediğini düşünür vs
Olmuyor yapamıyorum, benden daha iyilerine layıksın de :))
Biz ayrı dünyaların insanıyız diyebilirsin ya da ayrılmak yerine ona çalışmayı bırakmasını söyle ve sen harçlık vermeye başla
Şey yaz ya da yazma boş ver git dürüstçe anlat yüzyüze
Babasının yanında çalışmaya devam edip daha yüksek maaş istemesini söyle bence
Aslında tam olarak gerçek sebepten hayata bakış açınız ve beklentileriniz aynı değil bunu söyleyerek ayrılabilirsin. Tabii umarım karşındaki kompleksli değildir
Kadınların çoğunun bir erkeği parası olmadan sevmediğini kanıtlayan örnek olay seninkisi...
Somut olayda kız bir erkeği çok sevmiş ama o erkeğin parası olmadığını fark edince kız uzaklaşmak istemeye başlamış.
Bir süredir kendi içimde çok düşündüm sen kötü biri olduğun için değil ama hayata bakışımız ve şu an bulunduğumuz yerler farklı ben bu ilişkiyi devam ettirebilecek noktada değilim
Eğer bu erkek ayrılıktan dolayı göz yaşı dökerse , olacakların haberin var mı?
Sen bu konuyu konuştunmu arkadaşla konuştuğun haldemi hala kendine çeki düzen vermiyor hoş bu yaşa gelip bir baltaya sap olamamış tipler değişmez illaki üzülme olacak direk söyle bence.
destek verecek kadar değer vermiyosun gibi, bence açık sözlülükle bu sorunların sorumluluğuyla yaşamak istemiyorum de ve uza
O kadar uzun zamandır birlikte değiliz 4-5 ay oldu
o zaman o kadar derin bir bağ da yok, işin daha kolay
üzmeden ayrılmak imkansız olabilir. Cevabını bulursan bana da söyle :D
Canım burdaki aptal kuduruklara sen bakma anası değilsin babası değilsin kıcını kaldırsın da adam gibi calıssın üstelik doktorsun kendini öyle birini mi layık görüyorsun? Bu ilişki başlamadan bitmeli
her şey para değil eskiden benide öyle sanıyolardı şu an temizim ama ben öyle gözüküp çok para kazanıyodum eskiden kara yoldan
Çevrendeki insanların ilişkini dalgaya alacak diye korkup böyle bir karar alman normal çünkü toplum olarak hala eski kafalıyız
Sadece parası için seviyorsan ayrıl paragöz olup kalp kırmaya gerek yok, zaten bu kafayla zor zamanında terk edersin
yavaş yavaş uzaklaş ve mesaj olarak yaz ayrılma isteğini insan mesaj yazarsa daha rahat ediyor
Senin gibiler çok var maalesef madem maddi durum senin için bu kadar önemli önceden bunu bilecektin ona göre sevgili olacaktın
Neden ayrılıyorsun ki ben 26 yaşındayım eşim 27 oturduğumuz evi onun babası aldı bize aylık para onlar atıyor
O zaman maddi durumu iyi diye mi birlikte oldun iyi kazanöıyorum deyincr ayrılmak istemen biraz acımasız. Seviyorsan ayrılma ya da akışa bırak. Sevgi yoksa zaten ayrıl
Davul bile dengi dengine diye boşuna dememiş atalarımız. Güzelce üzmeden ayrıl.
Başta seni kandırmış acımana gerek yok sana döner yoksa kötü niyet şeklinde
Babadan harçlık alıyor derken zengin mi babası
Statü farkı çok olmaz maalesef ayrıl. Soğuk yap uzaklaş
Sen doktorsun bu tür endişem olması çok normal uygun olmadığını soyle
Memur doktor ile normal bir çalışan olmuyor insanların takıntısı çocuk Zaten iş arıyor derdiniz ne acaba ben söyleyim statü tabi karar sizin
Hayir statüye çok takılıyorum bu arada rahatsız olduğum şey şimdiye kadar yol bulamamış olması işim gücüm yerinde şeklinde gelmişti bana ki ben de yeni mezunum uzman değilim çok kazanmıyorum açıkçası. Başlarda bana ben sana maaşını veririm calismana gerek yok çok az alıyormuşsun diyordu şimdi asgari ücretli iş arıyorum diyor
Kendini farklı tanıtması sıkıntı tamam ama yorumunuz dikkatimi çekti statüye çok takılmıyorum demişsiniz hiç takılmıyorum dememişsiniz ayrıca ben öyle çok memura denk geldim sizi tenzih ediyorum bama denk gelenlerin hepsi de memuriyet i ile övünüyordu önce insan olacak insan karar sizin saygı duyarım
Hiç takılmıyor değilim tabii ki. Kişi kendini geliştirdiği sürece pek umurumda değil. Kendi statumle hiç ovunmedim hatta bu şekilde düşündüğüm için kendimi kötü hissediyordum kötü bir insan miyim ayıp mı ediyorum böyle düşünerek diye çok sorguladim kendimi yeni yeni dile getirebiliyorum düşüncelerimi.
İlişkiyi kolay bir şey mi saniyonuz
bu yaşa kadar kendine bakamamış mı
Davul bile dengi dengine yani haklısın
14 yaşında babamdan para almayı bıraktım
Davarmış o çocuk 🤣 davvar
Sana olan duygularım bitti de geç
direkt koy kapının önüne
Ben açıkca söylerdim
Sen Doktor'un tabi efendim😅😅
Parası olmayan erkeği anası bile sevmez.
iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun