Toksik ilişkiden severek ayrıldıktan sonra bu depresif yorgunlukla nasıl başa çıkılır?

Severek ayrılmak zorunda kaldım son buluştuğumuzda da o da benden vazgeçti bir şeylerin düzelmeyeceğini anlamıştı ne yazık ki bizim karakterlerimiz farklıydı olmuyordu buna göre normal olanlar onun sınırını ihlal ediyordu ben onu çok sevdim o da benim sevgimi sevdi sonrasında beni sevdi unutmak istiyorum hakaretlerine manipülelerini hatırlamaya çalışıyorum ama içinde Soğutmaya yetmiyor Halbuki o gün gururumdan ayrılmıştı o gururum şu an yok neden bilmiyorum bütün gün evde oturdum boş boş ekrana baktım ne yapacağımı da bilmiyorum

Toksik ilişkiden severek ayrıldıktan sonra bu depresif yorgunlukla nasıl başa çıkılır?
Cevapla