Sevgilim sınav dönemi bana yazmayacağını söyledi, abartıyor muyum yoksa haklı mıyım?

Siz kendinizi nasıl hissederdiniz? Ben bana yazmadan durabilcek diye moralim bozuldu? Sosyal media onu rahatsiz ediyormus dikkatini caliyormus... Yanlış mıyım?

Sevgilim sınav dönemi bana yazmayacağını söyledi, abartıyor muyum yoksa haklı mıyım?
Cevapla