20 yaşındayım, 26 yaşındaki görücü usulü biriyle ilişki olur mu sizce?

Kısa kesmeye çalışacağım, bana görücü geldi ben de görüşmeyi kabul ettim. 4 yıllık bir ilişkim vardı, ilk ve tek ilişkim, eski sevgilim 21 yaşında. Çok toksik bir ilişkimiz vardı, bitmek bilmeyen sorunlar, kavgalar, aylarca küs kalmalar, bir ayrıl bir barış, çok seviyordum ama bir o kadar da yoruluyordum bu ilişkiden. Artık dayanamadım ve terk ettim. Severek terk ettim çünkü hala seviyordum ama hayatımı böyle yaşamak, yıllarımı bu şekilde geçirmek istemiyordum. Şu an hala duygularım var mı diye sorarsanız evet var, yalan yok, 2 hafta oldu. Ve bana görücü geldi ben de kabul ettim, hayatıma bakmak istiyorum artık eski neşemi eski yaşama sevincimi istiyorum. Adam 26 yaşında, ailelerimiz tanışıyor, işi var, evi var, arabası var, bildiğim kadarıyla dinde imanda doğru düzgün bir karakteri var yani herkes öyle söyler. Annesi annemden beni istemiş çok kez ama annem bizimkinin sevdiği var diye reddetmiş hep, ben ayrılınca da kadını çağırmış. Adamla iki gündür konuşuyoruz, bir şey hissetmiyorum ama iyi biri. Gerçekten beyefendi, olgun, komik, sohbeti de sarıyor. Sizce devam edeyim mi kafam çok karışık ya adama bağlanamazsam aramızda çok yaş farkı var mı sizce olur mu bizden?

20 yaşındayım, 26 yaşındaki görücü usulü biriyle ilişki olur mu sizce?
Cevapla