32 yaşındayım, görücü usulü evlenmek mi? hoşlandığım birine zaman tanıyıp tanışmak mı?

32 yaşındayım, şu an bir talibim var ve yaklaşık iki haftadır bana yazan biri var hoşuma gidiyor, sohbetimiz güzel ama evlenmeyi düşünmüyorum diyo, bazen şakasına da olsa evlilik lafı açıyor.. sizce hoşlandığım kişiyle konuşarak biraz kendime zaman tanımak mı? şu an isteyen kişiyle evlenmek mi? Yaşımı göze alarak hangisini yapmak daha mantıklı olur?
32 yaşındayım, görücü usulü evlenmek mi? hoşlandığım birine zaman tanıyıp tanışmak mı?
Cevapla