aramızda sadece alışkanlık var
sevgi bitti, tutku bitti
yeni erkek nasıl tanıyacam
aramızda sadece alışkanlık var
sevgi bitti, tutku bitti
yeni erkek nasıl tanıyacam
Yeni bir şeye başlamak için önce eskisini tamamen aklından ve hayatından çıkarman gerekiyor. Yoksa arada kalan tek şey alışkanlık da olsa eğer aklında o kişi varsa kimi istiyorsan tanı, gerçek anlamda yeni bir ilişkiye başlayamazsın. Bu hayatın kuralıdır. Eskiyi yok etmeden yeniye başlayamazsın..
Sevgi ve tutku bittiyse ama hala ona yazıyorsan, aslında onu değil, alışkanlık hissini özlüyorsun canım 😔 Telefonun dolu ama kalbin boş gibi bir durum bu. Yalnızlık korkusu da buna tuz biber oluyor.
Yeni erkek tanımak için önce o kapıyı gerçekten kapatman lazım. Eskiyle yazışmayı minumuma indir, hatta bir süre tamamen kes. Sosyal ortamlara gir, arkadaş buluşmaları, hobi kursları, spor salonu, sergi, etkinlik, uygulamalar… Ama önce “tamam ben yenisine hazırım” demen önemli.
Peki, en rahat kendini gösterebildiğin ortam neresi, online mı yüz yüze mi? 😌💬✨
Cevap
12Cevap
Bence, önceliğin başka birini tanıyıp diyaloğa geçmeden, varılan kişiden uzaklaş yokluğuna bi alış sonrasında başka birine yönel derim
kendini kapatırsan hep bir bahane olur yeniliğe acılman lazım Merhaba Ben Volkan hanım efendi memnun oldum ;)
Sen kadınsın yeni erkek tanımak senin için sorun olmamalı
benimde öyleydi alistigim icin kopamiyordum. alisilmiyor
Bana yaz. Tanışalım. tlgrm. muratk5255 bu kadar basit
alışkanlık olduğu için işte.. düşünmeyip başkasına yönelmek için kararlı olman gerek
Bi sürü yolu var sadece pişmanlık yaşayacak gibi olacak onu aş bence başta
Kafanı değil ruhunu kaldır bak olması için biriyle beraber olmak kendı zamanına ve muhatabı olduğun kişiye haksızlık dır hakdır
Uzaklaşmadan asla yapamazsın aynı şeyi yaşadım onunla tamamen bağı kesmeden sakın deneme
Alışkanlık iradeyi emer
Bi hobi kursuna git oyunculuk, dans gibi
Her yeni erkekte o alışkanlığını arayacaksın
Ekler misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?