İlgisiz, yazmayan erkek neden sürekli geri dönüyor ve ne yapmalıyım?

İlgisiz, yazmayan erkek bu sebeple ayrıldık ama sürekli dönüyor ve yine aynı neden döner ya barışır barışmaz değişiyor, yazmıyor normal mi? Ben de hep kendimi suçluyorum, yaklaşırsam iyi olursam düzelir zannediyorum. Geçen söyledim yine aynı, dün normal yazdım, müsait olunca yaz dedim, tamam dedi hala yazmadı. Ne yapmam lazım, psikolojim bozuldu.
İlgisiz, yazmayan erkek neden sürekli geri dönüyor ve ne yapmalıyım?
Cevapla