32 yaşına kadar hiçbir erkek tarafından sevilmemiş, beğenilmemiş olmak o kadın için ne anlama gelir?

bugün bunu düşündüm. 32 yaşıma gireceğim, çevremde bekar hiçbir kız arkadaşım tanıdığım kalmadı. hepsinin ilişkisi oldu ve evlenip çocuk sahibi oldular çoktan. peki ben neden hiç sevilmedim, istenmedim ve bekarım? bu ne demek sizce? çirkinim, kötüyüm, iticiyim mi demek? neden böyleyim? erkekler benden ne bekliyordu da ben karşılaşamadım? beni evlenip yuva kuran kız arkadaşlarım, kardeşlerimden ayıran ne acaba? artık ümit de besleyemiyorum herhangi bi sevgi talebim kalmadı çünkü.

32 yaşına kadar hiçbir erkek tarafından sevilmemiş, beğenilmemiş olmak o kadın için ne anlama gelir?
Cevapla