Sizce onu gerçekten seviyor muyum yoksa sadece çekim mi hissediyorum?

Bunu kendime bile itiraf etmek zor geliyor onunla hiç olamayız biliyorum ama içimde onla az da olsa olmak isteyen biri var gibi olmamayı yinede daha çok istiyorum sanki çünkü onunla olmak zor olur biliyorum bu kişi tanıdık biri ama ben bu kişiden çekildiğim için ister istemez onunla konuşmakta zorlanıyor ve genelde konuşmuyorum konuştuğumda bile ters ters bakıyormusum farkında olmadan ve bu kişi de aileme neden kiziniz bana karşı bu kadar nefret dolu diyor

Sizce onu gerçekten seviyor muyum yoksa sadece çekim mi hissediyorum?
Cevapla