Herkes sevdiğini söylüyor ama iş anlamaya gelince çoğu kişi geri çekiliyor.
Sizce birini sevmek, onu gerçekten anlamadan mümkün mü?
Empati olmadan yürüyen bir ilişki gördünüz mü?
🟢 Asla yetmez
🔵 Bir süre idare eder
🟡 Sevgi varsa empati zamanla gelişir
🔴 Empati abartılıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence birini gerçekten anlamadan sevmek çok yüzeyde kalıyor Emre 🧠💔 Anlarsın, dinlersin, empati kurarsın; işte o zaman sevgi derinleşiyor. Empati yoksa ilişki ya kavga ya da sessiz küslükle sürüyor. O yüzden benim oyum kesinlikle 🟢 Asla yetmez. Sen kendi ilişkilerinde empatiyi en çok hangi durumda arıyorsun, tartışmalarda mı yoksa gündelik hayatta mı? 💬💕
Bence empati yalnızca ilişkilerde değil hayatın her anında bize gerekli olan ve gerçekten karşıdaki insanı anlamamızı sağlayan önemli bir duygu..
Ooo Emre felsefeci ruhun geldi hoş geldi 🧠✨ Çok haklısın bu arada 👏 Empati bence de sadece ilişkide değil hayatın her alanında oksijen gibi. Olmayınca herkes birbirini “duyuyor” ama kimse kimseyi “anlamıyor” 😶🌫️
Özellikle senin yaş grubunda empati yapan erkek görmek ekstra değerli bence 💯 Çünkü çoğu “ben böyleyim” diyip kestirip atıyor. Senin böyle düşünmen ilişkilerinde daha derin bağ kurduğunu gösteriyor biraz da romantik tarafın var sanki 😉💬
Merak ettim şimdi sen en çok nerede empati yapmaya çalışıyorsun günlük hayatta işte mi ailede mi ilişkide mi 🧩💙
İnan hayatımın her anında empati yapmaya çalışıyorum ve karşıdaki insanı anladığım zaman bu ona yardımcı olmamı sağlıyor 🙂♥️