Aaaa kdkd Hasiyetsizkddjd kabul edilmezzz kdkd
İyi akşamlarrrr kd🍪💕
İyi akşamlarrrr kd🍪💕
Kendime kızardım öyle gevşek biriyle birlikte olduğum için ve sırrımı anlattığım için kavga ederdik büyük ihtimalle ayrılırdık gözüm kestirmedi şimdi ne olacağını ama ayrılık kesin olurdu
Öyle bir şey yapılmayacağını bilir.
Beyyykdjdjjdjdjd
sdfsdf
Boşarım, silerim, tartaklarım
Teşekkür ederim baby💚
Muahhhh💋💕
Bu nasıl hasiyetsizlik ya kskdjd 😂 Kız, önce sakinleşmem falan mümkün değil, direkt soğurum. Güven gittiyse ilişki biter bende 💅 Konuşurum, neden anlattın derim, hâlâ savunmaya geçiyorsa güle güle. İlişki = sır saklama sözleşmesi, arkadaş grubuna magazin malzemesi değiliz 😌🍪💕
Değil mi ldlxld aslaa batuu aslaa ksskdndk
Sponsorumu jdhd yapma zkkxns
Cevap
16Cevap
Mars'a kadar yolu var bir daha yüzümü göremez
Ben kimseninkini anlatmam söylemem
Bir sürü resim video vardır silerim
Kabul edilmezzz
Hayatımdan çıkarırım...
Kadınlar %99 yapıyor bunu zaten, yapacak bir şey yok 😅
Bu kolay kolay affedilecek kadar ufak tefek bir mesele değil, benim özelim niye başkalarının ağzına sakız olsun?
İlişki bitirir
Böyle kibarca tepkimi gösteririm
Aaa kdfk
O ilişki biter. Partnerim artık hoştnerim olur, hoşt lan derim
Yıkılll kdkd
Susssss
Benim sırrım yok ki hayat hikayemi benden bile iyi biliyorlar
Eğer öyle bir şey yaparsa ağzının üstüne terlikle vurarım 😂
…… o boşluğu doldurmayı hayal gücünüze bıraktım adam değildir
Yaşandı bir şey yapmam bilmiyor gibi yapmayı severim
Döverim :d ciddi bu arada ihaneti gevşekliği hiç kaldıramam
Muhabbet nerden bana geliyorda sırrımı anlatıyor? Ayrılırım
Acısını seks te çıkarırdım ne yapacam bende ona aynısını yapardım.
Bence de kabul edilemez
Elbette
Ben de onunkileri anlatayım da görsün
Kendisiyle konuşurum.
Ağzı ve uçkuru gevşek biri benim sevgilim olamaz.
Sırrın ciddiyetine göre değişir
Oldu zaten böyle bisy
Aaaa inanmıyorum
Gerçekten kocam yüzden ama o yaptı hala da akillanmiuor
Bu kabul edilemez
Ama adam telefona çekmiş bizi adama o görüntüler i zor sildirdik
Hala birini daha bul diyor adam
Ağzina mıçarım😪
ayrılırım
Güven zedeler.
Ayrılık sebebi
Yoluna bakar
ii ettin deriz
Ayrılırım
Ayrilirim.
Eski partnerim*
Çok fazla özel olmadığı sürece sorun yok
Mutlu olurum
İyi akşamlar
Imkansız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?